• Link został skopiowany

To nie Nowy Jork, to polskie marki na Zalando. Najnowsza kampania pokazuje siłę polskich marek

Jakościowe tkaniny, dobry design na światowym poziomie oraz uniwersalność, która daje ogromne pole do eksperymentów. Wszystko to sprawia, że rodzima moda coraz częściej staje się pierwszym wyborem nie tylko dla polskich klientów, ale i zagranicznych. Na polskie akcenty postawiła także platforma modowa Zalando, która przygotowała kampanię nawiązującą do stylu największych stolic mody.
Materiał promocyjny

. Mówiąc o designerskiej i jakościowej odzieży, pierwsze co przychodzi na myśl to zagraniczne marki. Tutaj jeszcze do niedawna prym wiodły zwłaszcza firmy włoskie, francuskie, hiszpańskie czy amerykańskie. W ostatnim czasie branża modowa przeszła jednak małą rewolucję, a do gry wkroczyli nowi gracze z Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Polacy. Co ciekawego mają do zaoferowania projektanci znad Wisły? Okazuje się, że całkiem sporo. Warto poznać ich bliżej nie tylko ze względu na lokalny patriotyzm czy chęć wspierania rodzimych przedsiębiorstw. Polskie marki to zupełnie nowe spojrzenie na modę i aktualne trendy, które są w stanie zaskoczyć nawet najbardziej wymagających konsumentów. Dzięki temu polska moda jest nie tylko jakościowa, ale przede wszystkim ciekawa. Aby się o tym przekonać, wystarczy zapoznać się z sekcją polskich marek, która dostępna jest na Zalando.pl.

Romantyczne sukienki i wygodne dresy

Dobra wiadomość jest taka, że coś dla siebie znajdą tam zarówno osoby o większym budżecie, jak i ci, którym zależy na przystępnych cenach, do jakich przyzwyczaiły nas sieciówki. Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Marka Bizuu to doskonała propozycja dla wszystkich fanek dziewczęcych stylizacji. W kolekcji dominują pastele, falbanki oraz dziewczęce sukienki doskonale podkreślające figurę. Jeśli szukacie więc kreacji na wesele lub inne letnie przyjęcie, marka Bizuu będzie strzałem w dziesiątkę. Entuzjastki tego typu estetyki z pewnością zachwycone będą także ofertą poznańskiej marki Laurella, która specjalizuje się w kolorowych sukienkach w ciekawe printy. Nieco mniej zobowiązująca jest kolekcja La Manii. To ulubiona marka polskich influencerek i celebrytek, za którą stoi Joanna Przetakiewicz. Charakterystyczne spodnie dresowe z logowanym lampasem od kilku sezonów są jednym z najchętniej kupowanych produktów. Wygoda to zresztą kwintesencja marki.

Awangarda, którą pokochały gwiazdy

Sporo luzu znaleźć można również w ofercie MISBVH. Marka, której twórczynią jest Natalia Maczek, od kilku sezonów odnosi międzynarodowe sukcesy. Jej kolekcje zobaczyć można było podczas m.in. New York Fashion Week oraz Paris Fashion Week. W ubraniach marki pokazywało się wiele gwiazd. Ciekawostką jest także fakt, że MISBHV było pierwszą realną marką na świecie, która wystąpiła w popularnej grze komputerowej. Co wyróżnia ubrania tej firmy? To przede wszystkim propozycja dla świadomych klientów, którzy lubią eksperymenty. Znajdziemy tu więc zarówno spore dawki streetwearu, jak i tęsknoty za erą disco i latami dziewięćdziesiątymi. Oczywiście nie samą odzieżą polska moda żyje. W ostatnich latach coraz prężniej rozwija się także branża obuwnicza. Prawdziwą perełką na polskim rynku jest marka L37, której – jak chwali się producent - nawet 80 proc. produktów powstaje ręcznie w manufakturze w Częstochowie. Oferta L37 to obuwie praktycznie na każdą okazję. Od klapek, przez półbuty i szpilki, aż do sneakersów. Uzupełnieniem kolekcji są torebki oraz inne akcesoria, m.in. portfele.

To nie Nowy Jork i Mediolan a polskie marki w Warszawie

Wspomniane firmy to jedynie kilka ciekawych przykładów. Na Zalando polskich marek jest bowiem znacznie więcej. Aby poszukiwania były łatwiejsze, platforma przygotowała nawet specjalną przestrzeń poświęconą lokalnemu asortymentowi, która pozwala na zapoznanie się z pełnym portfolio wszystkich polskich marek. Na co więc postawić w aktualnym sezonie? Inspiracji warto poszukać w najnowszej kampanii Zalando, która oddaje hołd właśnie polskim markom i, co być może najważniejsze, pokazuje, jak bardzo zróżnicowana może być rodzima moda. Zdjęcia doskonale oddają atmosferę czterech największych stolic mody – Mediolanu, Paryża, Tokio oraz Nowego Jorku. Są to więc zarówno minimalistyczne formy, jak i kwieciste sukienki w stylu południowym, nowoczesna elegancja oraz klasyczny szyk. Uważne oko wychwyci jednak, że zdjęcia tak naprawdę nie odbyły się w żadnym z powyższych miast. Sesja w całości powstała w Warszawie. Zdaje się, że to ostateczny argument na to, że polska moda jest obecnie na prawdziwie światowym poziomie.

Materiał promocyjny marki Zalando.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany