• Link został skopiowany

Jak się ubrać na rozmowę o pracę? Trzy gotowe zestawy

Kiedy starasz się o pracę, musisz zadbać o odpowiednią prezencję, ponieważ pierwsze wrażenie w sytuacjach biznesowych jest niezwykle ważne. Przedstawiamy trzy zestawy, które sprawdzą się idealnie, w zależności od stanowiska, o jakie się ubiegasz.
Intymne pytania są niedopuszczalne podczas rozmowy kwalifikacyjnej
fot. pexels

Klasycznie 

Pierwsza nasza propozycja jest bardzo klasyczna, jednak takie rozwiązania sprawdzają się doskonale. Wybraliśmy ciekawe połączenia kolorów, które sprawiają, że marynarka i koszula  nabierają o wiele bardziej nowoczesnego charakteru. Całość jednak pozostaje wciąż bardzo stonowana, a wszystkie elementy do siebie pasują, dlatego będą robić doskonałe wrażenie podczas rekrutacji. Stylowe akcesoria tylko podkreślą twój profesjonalizm.

Fot. materiały partnerów / kolaż avanti24

Kardigan zamiast marynarki

Jeżeli nie czujesz się za dobrze w garniturze czy marynarce, nie ma sensu ich wkładać na rozmowę o pracę. Chyba, że branża ściśle przestrzega dress code'u. Zamiast marynarki możesz włożyć kardigan, który w połączeniu z koszulą, krawatem i materiałowymi spodniami stworzy bardzo stylowy, nowoczesny zestaw. Całość dzięki akcesoriom pozostaje również elegancka, dlatego z pewnością zrobi dobre wrażenie podczas spotkania w sprawie nowej posady.

Fot. materiały partnerów / kolaż avanti24

Smart-casual

Ostatni zestaw jest najbardziej swobodny, jednak sprawdzi się on również doskonale na rozmowę o pracę, zwłaszcza w branżach kreatywnych. Odeszliśmy w tej stylizacji od krawatu, jednak pozostawiliśmy kilka eleganckich elementów, w tym białą koszulę i skórzane półbuty. Takie połączenie sprawdzi się również doskonale do pracy na co dzień czy na spotkanie z klientem. Podkreśla profesjonalizm, ale nie stwarza dystansu. 

Fot. materiały partnerów / kolaż avanti24

Pamiętaj, że pierwsze wrażenie na rozmowie rekrutacyjnej jest niezwykle ważne. Nie wkładaj zniszczonych butów, czy sportowej kurtki do marynarki i elegackich spodni. Zamiast w plecak, spakuj niezbędne dokumenty w aktówkę. Te rzeczy mogą wydawać ci się drobnostkami, jednak bardzo wypływają na ogólne wrażenie, jakie sprawiasz podczas rozmowy biznesowej. 

Zobacz wideo

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

  • Link został skopiowany
Więcej o: