Podczas wiosennej wycieczki do Amsterdamu kilka blogerek obejrzało najnowszą kolekcję marki - w tym czasie zrodził się też pomysł serii oryginalnych T-shirtów, które teraz można zamówić poprzez stronę internetową marki Parfois. Osiem blogerek stworzyło osiem niepowtarzalnych wzorów na koszulkach. Inspiracją dla tej limitowanej kolekcji była idea #notag, lansowana w tym sezonie przez markę. Chodzi o przełamywanie stereotypów i uprzedzeń, rezygnację z posługiwania się utartymi zwrotami, frazesami, mitami. Ten coraz popularniejszy trend dotyczący zwłaszcza kobiet, mody i codziennego życia, sprowadza się do promowania różnorodności, prawa do własnych opinii oraz wolności wyrażania siebie.
Parfois #notag Fot. materiały prasowe
Blogerki stworzyły autorskie T-shirty z napisami. Ten modny element garderoby, od kilku sezonów znajdujący się na szczycie topowych dodatków, zyskuje na sile dzięki angażującym przekazom, które zdobią koszulki. Moc T-shirtów wykorzystał np. Dior, lansując bluzkę z hasłem " We should all be feminist", a w ślad za wielkim domem mody poszły mniejsze marki. Parfois umożliwił wybranym blogerkom stworzenie sloganów, które zobrazują to, co najbardziej drażni je w stereotypowym postrzeganiu kobiet. Każda z szafiarek podzieliła się swoją opinią i stworzyła T-shirt, który
zrywa z określonym stereotypem, wpisując się tym samym w nurt #notag.
Parfois #notag Fot. materiały prasowe
Wśród ośmiu stereotypów, które wybrały influencerki są np. takie hasła, jak: "Women don't like junk food", " You have to plan your life" czy " Flowers are no apology". Znalazły się one na bluzkach, które można kupić poprzez sklep internetowy marki parfois.com.
Portugalska marka istnieje na rynku od 1994 roku, a w Polsce możemy cieszyć się jej produktami od 9 lat. Parfois słynie głównie z torebek i akcesoriów, takich jak portfele, apaszki czy sztuczna biżuteria.