Karl Lagerfeld zaprojektował szlafroki i ręczniki dla Carrefour!

Agnieszka Kosińska
Karl Lagerfeld, cesarz mody, najsławniejsze nazwisko w świecie mody i kreator znakomitych kreacji wartych dziesiątki tysięcy złotych stworzył kolekcje dla Carrefour. Dla wielu może okazać się to niemałym zaskoczeniem. Za ile możemy kupić szlafrok od projektanta? Odpowiedź w naszym artykule!

Karl Lagerfeld dla Carrefour

Do sieci sklepów Carrefour trafiła kolekcja, która z pewnością zaskoczyła wszystkich klientów idących po bułki, mleko i masło. Otóż, guru światowej mody, dyrektor kreatywny Chanel i nazwisko, które zna każdy entuzjasta mody, Karl Lagerfeld zaprojektował tekstylia dla Carrefour . Chociaż ciężko nazwać to kolekcją, bo obejmuje ona 6 artykułów m.in. szlafrok, koc i dywanik łazienkowy, to projektant nie po raz pierwszy decyduje się na kontrowersyjne posunięcia. Przypomnijmy, że to Lagerfeld jako pierwszy nawiązał współpracę z H&M, dzięki czemu marka rozpoczęła stały cykl kolekcji od projektantów. Artykuły mają zadowalać klienta dobrymi gatunkowo tkaninami i stosunkowo niskimi cenami.

Szlafroki od projektanta

Niestety, projekty, które trafiły do sklepów są bardzo minimalistyczne, wręcz proste w swoim wyglądzie. Jedną cechą ujawniającą pochodzenie prosto spod ręki cesarza mody jest dyskretny napis 'Karl Lagerfeld ' wyhaftowany w rogu bawełnianego ręcznika, czy satynowej poszewki. Co więcej, Carrefour przygotował dla swoich klientów promocję dzięki której np. szlafrok frotte zamiast 499zł zapłacisz 149 zł. Wystarczy, że skompletujesz 5 naklejek, które uzyskasz podczas zakupów (1 naklejka = 10 zł).

Kontrowersyjne współprace

Takie współprace są coraz częstszymi posunięciami marketingowymi sieciówek i samych projektantów. Przypomnijmy, że całkiem niedawno duet Bohoboco zaprojektował zestawy pościeli dla Biedronki , a Gosia Baczyńska mini kolekcje dla Rossmanna. Obie współprace były szeroko komentowane w mediach. Sam widok dobrze znanego nazwiska, kojarzącego się z kreacjami z czerwonych dywanów, leżący obok ziemniaków czy dezodorantów może dać wiele do myślenia.

Karld Lagerfeld dla CarrefourKarld Lagerfeld dla Carrefour fot. carrefour.pl fot. carrefour.pl

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.