Zainspirowana korzeniami marki, głęboko sięgającymi hip-hopu, Tommy Collection spotyka się ze społecznościami na całym świecie i przedstawia globalny streetstyle z unikalnych, lokalnych perspektyw. W tym sezonie TOMMY JEANS wkracza w świat lowridingu prosto z japońskiego Chicano, by zaprezentować nową odsłonę kolekcji.
Kolekcje oceniłyśmy pod względem komfortu noszenia i uniwersalności. Z pewnością cenimy ją za wygodne i ładnie skrojone jeansy o hip-hopowym kroju, efekcie vintage-wash i luźnym pasie oraz beżowe klasyki z logo. W tej kraciastej kurtce przejściowej w kolorze latte mogłybyśmy przechodzić całą wiosnę! Nawet tą deszczową. Nowa kolekcja Tommy Jeans to nie tylko świeże spojrzenie na styl ulicy. Drobne akcenty klasycznych projektów przyciągną wzrok nawet miłośniczek minimalizmu. Myśląc o cieplejszych dniach, w kolekcji nie brakuje idealnych wiosennych akcesoriów: kapeluszy w stylu bucket, czapek z daszkiem czy uniseksowych plecaków i toreb w sportowym stylu.
Asortyment Tommy Collection na wiosnę 2023 składa się z 55 elementów, które prezentują współczesne spojrzenie na archiwa TOMMY JEANS. Klasyki pojawiają się w nowej wersji – jak czerwono-niebieska wiatrówka Chicago z odpinanymi rękawami, wielokolorowa parka, dżinsowy bezrękawnik typu trucker, dzianinowa kamizelka w stylu college i nylonowa hokejowa bluza. Projekty łączą estetyki preppy, skate i hip-hop, a historia sportowego stylu zostaje odczytana na nowo – z perspektywy kulturowego kalejdoskopu.
Kampania Tommy Collection wiosna 2023 to mieszanka kadrów pełnych akcji. Prezentuje prywatne portrety japońskiej społeczności lowriderów. Wykonał je londyński fotograf Theo Cottle. Japoński kolektyw – w którego skład wchodzą kierowcy klasycznych amerykańskich lowriderów, właściciele warsztatów samochodowych, raperzy i tatuatorzy. W scenach inspirowanych kalifornijsko-meksykańskim streetwearem kierowcy driftują po ulicach Tokio.
Kolekcja będzie dostępna od 15 lutego na tommy.com i w wybranych sklepach TOMMY JEANS na całym świecie.