Nowa kampania marki Ochnik na wiosnę/lato 2016 to niesamowita podróż do świata mody i wiosennych trendów. Sesja zdjęciowa z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej świetnie oddaje atmosferę lata spędzonego w mieście. Jest więc połączeniem beztroskiego nastroju z biznesowym klimatem, a uzupełnienie całości stanowi oczywiście moda.
Na lokalizacje zrealizowanej sesji zdjęciowej wybrano warszawskie restauracje. Zdjęcia autorstwa Marleny Bielinskiej świetnie obrazują klimat codziennego, letniego dnia w mieście - pośpiech poranków i godzin szczytu, leniwe popołudnia oraz ekscytujące i pełne oczekiwać wieczory. Aktorka Małgorzata Kożuchowska dodała tej kampanii szczyptę swojej pozytywnej energii, pewności siebie oraz perfekcyjności. Poniżej możesz obejrzeć filmik ukazujący kulisy pracy nad kampanią marki Ochnik:
A co znajdziemy w nowej kolekcji? Uwagę zwaracją przede wszystkim piękne skórzane kurtki w wielu fasonach, krojach i kolorach. Oprócz tego pojawią się także zamszowe płaszcze w odcieniach beżu, szarości, błękitu oraz koloru niebieskiego. Nie zabraknie także zamszowych sukienek, czyli hitu z poprzedniego sezonu. Na zainteresowanie zasługują także bluzki z drapowaniami w najmodniejszych kolorach na wiosnę.
W ofercie marki Ochnik nie mogło zabraknąć także stylowych, skórzanych dodatków. Piękne i kolorowe torebki w najróżniejszych rozmiarach dopasują się do każdej okazji i każdej stylizacji. Ponadto pojawią się także szerokie paski, które na wiosnę mają szansę okazać się prawdziwym hitem.
Wiosenny Ochnik to więc idealna propozycja dla zapracowanych bizneswoman, które swoje lato spędzą w mieście. Ubrania te z pewnością chociaż na chwilę poprawią im humor i wprawią w wiosenny nastrój.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!