Topshop rozpoczyna właśnie kampanię jeansowej linii Denim 2016 , w której zobaczymy modelki znane z sesji świątecznej. Nową twarzą w grupie dziewczyn jest Steffy Argelich.
Zadaniem nowej kampanii jest przede wszystkim ukazanie dziewczynom, jak stworzyć stylowe, denimowe stylizacje i z czym łączyć jeans, aby zawsze wyglądał dobrze i modnie. Modelki ukazują także, jak dopasować jeansy do swojej sylwetki, co niekiedy bywa prawdziwym problemem. W kolekcji pojawią się najróżniejsze modele spodni dzięki czemu każda dziewczyna będzie mogła wybrać model, który będzie pasował do jej figury.
Tak o kampanii mówi dyrektor kreatywna Topshop Kate Phelan:
W kampanii Denim na sezon wiosna-lato 2016 postawiliśmy ponownie na tą świetną grupę dziewczyn, które idealnie pokazują jak przełożyć swój indywidualny styl i humor na jeans. Kampania podkreśla uniwersalność rozbudowanej linii Denim, zapewniając że istnieje model idealny dla każdej dziewczyny TOPSHOP.Topshop Denim 2016/materiały prasowe Aliganza Fashion Agency
I jak? Podoba Wam się? Jeśli tak, to kolekcja jest już dostępna w salonie Topshop w Złotych Tarasach.