Esotiq wspiera muzyczny projekt "Poland Why Not?"

Polska marka bieliźniana sponsorem muzycznego wydarzenia. 20 osób może wygrać udział w teledysku Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej, które będą kręcone w LA!

Esotiq to polska marka, która zajmuje się produkcją i sprzedażą bielizny i strojów kąpielowych . Niedawno pojawiła się informacja, że wchodzi na giełdę, a dodatkowo inwestuje w nią Joanna Krupa , która zaprojektowała dla niej jesienno-zimową kolekcję ! Będziemy Was informować na bieżąco o tym wydarzeniu!

Obecnie Esotiq obejmuje patronat nad patriotyczno-muzycznym projektem "Poland Why Not?" . Jedna z 14 klientek butików bieliźnianych marki pojedzie do USA!

Esotiq wspiera muzyczny projekt 'Poland Why Not?'Esotiq wspiera muzyczny projekt "Poland Why Not?" fot. screen

Poland Why Not to autorski format oparty na pomyśle połączenia muzycznej współpracy międzynarodowej sławy kompozytorów i producentów oraz procesie tworzenia muzycznej gwiazdy polskiego pochodzenia, która ma odnieść światowy sukces . PWN jest pewnego rodzaju platformą promocyjną mającą na celu zwiększenie poczucia dumy narodowej Polaków. Schemat jest prosty: na zaproszenie Rokket, światowej klasy producenci muzyczni i kompozytorzy, sprzedający swoje nagrania w milionowych nakładach, pracowali przez 10 dni z polskimi artystami w Warszawie (Sound&More Studio), następnie praca kontynuowana była w Filadelfii z ludźmi odpowiedzialnymi za sukces takich artystów jak Shakira, Danity Kane, Nelly Furtado, Justin Timberlake, Britney Spears, Chris Cornell czy Rihanna. Celem akcji jest stworzenie pierwszej gwiazdy światowej sławy polskiego pochodzenia poprzez połączenie właściwej piosenki (o potencjale hitu), stworzenia wizerunku, jakości produkcji i kreatywnej szeroko zakrojonej kampanii marketingowej projektu, kraju pochodzenia wraz z międzynarodową promocją jego kultury i zalet. Jednym z powodów dlaczego tak się dzieje jest brak dostępu do międzynarodowej jakości potencjalnych hitów oraz infrastruktura. Poland Why Not chce zmienić tę sytuację.

Co sądzicie o tej akcji ? Będziecie próbować szczęścia w konkursie bieliźnianej marki Esotiq ?

Czytaj dalej:

Jak dobrze wybrać biustonosz? To proste!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.