Pop-up shop Agaty Wojtkiewicz

Idea pop-up shop jest prosta, to sklep, który pojawia się na określony z góry odcinek czasu i znika potem bez śladu. Agata Wojtkiewicz dała się zaprosić do takiej inicjatywy.

Pop-up shopy kojarzą się z markami ekskluzywnymi, awangardowymi. Sklepy tymczasowe to często oferta tylko dla wtajemniczonych, bo nie każdy ma dostęp do takiej informacji.

Pamiętamy liczne inicjatywy guerilla stores Comme des Garcons (to trochę co innego niż pop-up'y), które wprowadziły te idee do społecznej świadomości. Opisywany tu pop-up shop będzie czymś w rodzaju występów gościnnych projektantki Agaty Wojtkiewicz w łódzkiej Manufakturze.

Otwarcie już 8 kwietnia - przez najbliższe 10 dni, można będzie zobaczyć najlepsze modele z kolekcji młodej projektantki, potem wrócą one do jej atelier. Oprócz ubrań Agaty z kolekcji Flow, które będą jedynym stałym punktem sklepu, dostępne będą też inne marki. Oferta będzie się zmieniała z dnia na dzień , więc warto zajrzeć tam więcej niż raz.

Sukienka z najnowszej kolekcji Agaty Wojtkiewicz, Flow, wiosna/lato 2011

Znajdą się tu między innymi kosmetyki, biżuteria , elementy wyposażenia wnętrz oraz  luksusowe produkty spożywcze. Wśród prezentowanych marek znajdą się  min.: Sephora, Alma, Home & You, Gatta, Big Star. Partnerem pop up shop został Leroy Merlin - udostępniając produkty do aranżacji butiku.

Salon znajdziecie pomiędzy sklepem Rage Age i Vistula, na parterze galerii handlowej Manufaktury.

Dostępny od 8 do 18 kwietnia.

Więcej:

Nowa kolekcja Zemełka&Pirowska

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.