Nowość: marka Kobo Professional

Na rynku mamy nową polską markę kosmetyczną. Czy to udany debiut? Kobo chce odnieść sukces połączeniem właściwości kosmetyków profesjonalnych i przystępnych cen.

Asortyment jest dość bogaty, gama kolorystyczna wyrazista, a opakowania kojarzą się z tymi, z którymi mamy do czynienia w sklepach rynkowych liderów. Według założeń marki kosmetyki Kobo mają reprezentować jakość, która będzie odpowiednia i dla profesjonalnych wizażystów pracujących przy sesjach zdjęciowych i wszystkich klientek oczekujących wydajności i trwałości codziennego makijażu . Dlatego obok produktów wręcz stworzonych do make-up no make-up w ofercie pojawiły się cienie do powiek, kredki i pomadki o mocnej i trwałej pigmentacji. Marka proponuje więc mocne, odważne barwy, dzięki którym chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom kobiet, które nie boją się eksperymentować z makijażem.

Kosmetyki Kobo Professional są produkowane w Europie, a ich stylistyka odzwierciedla trendy panujące w najważniejszych europejskich stolicach mody. Wyraziste połączenia, odważne propozycje look'ów - taka jest też pierwsza kolekcja jesienno-zimowa o nazwie Chic , której twarzą została Kasia Zielińska . Kolekcja ta - utrzymana w konwencji światowego trendu o nazwie Exotic - stawia akcent na kolory zieleni szmaragdowej, granatu, turkusu lagoon i koloru szafirowego w połączeniu z elegancką czernią i niezwykłym blaskiem pawich piór . Kreacja makijażu powierzona została Kasi Kozłowskej-Kołodziejskiej - makijażystce i stylistce z wieloletnim doświadczeniem. Jako dyrektor artystyczny Professional School of Makeup & Style KozlowskaVisage jest ona niezależnym ekspertem czuwającym nad jakością i kolorystyką kosmetyków Kobo.

Produkty Kobo Professional są dostępne wyłącznie w licznych Drogeriach Natura na terenie całego kraju, gdzie można uzyskać kosmetyczną poradę opartą na ofercie marki, która zadbała jednak również o to, aby konsumentki mogły samodzielnie dokonywać wyborów w zgodzie z określonymi preferencjami. W zależności od typu urody mogą wybierać produkty z symbolem słoneczka, oznaczającym kolor ciepły, gwiazdki - kolor zimny lub literą N - neutralny, który nie wiąże się z kolorystyką karnacji.

Jak myślicie - czy jest szansa, że produkty Kobo, kosztując nie więcej niż 30 złotych, mogą mieć profesjonalną jakość, która mogłaby konkurować z poziomem innych marek pozycjonujących się jako profesjonalne?

Więcej:

Nowości w Orsay

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.