Kolejna część znanej już i nagradzanej kampani 'We Are Animals' stworzonej przez agencję Fred & Farid Paris oraz Jeffa Burtona po raz kolejny, tym razem bardziej agresywnie komunikuje, że w gruncie rzeczy jesteśmy zwierzętami. Adrenalina, pierwotne instynkty, dziki dynamizm i namiętność - właśnie z tak silnym ładunkiem emocjonalnym chce kojarzyć się swoim klientom Wrangler.
We Are Animals 'Red' - kampania Wrangler na sezon wiosna lato 2010 mat. prasowe Wrangler
Część kampanii na sezon wiosna-lato 2010 , zatytułowana jest 'Red'. Zdjęcia powstały w ciągu dwóch dni w kalifornijskim kanionie Tapo, a w sesji wzięło udział 12 modeli (6 mężczyzn i 6 kobiet), których pokryto czerwoną farbą w płynie lub proszku. Kobiety i mężczyźni uchwyceni zostali w momentach poddania się chwili, zanurzeni w zabarwionej wodzie lub otoczeni chmurą wzbijającego się kurzu.
We Are Animals 'Red' - kampania Wrangler na sezon wiosna lato 2010 mat. prasowe Wrangler
Czerwień, która jest przewodnim, dominującym kolorem kampanii, wybrana została ze względu na swoją ekspresję i symbolikę przywołującą na myśl ciepło, namiętność, miłość, siłę, żywiołowość, energię, wyzwolenie - życie.
We Are Animals 'Red' - kampania Wrangler na sezon wiosna lato 2010 mat. prasowe Wrangler
Energia kipiąca z mężczyzn i kobiet widocznych na zdjęciach w zderzeniu z jaskrawym kolorem tworzy wizerunek marki Wrangler , który stanowi nie tylko obraz, ale wraz z nim niemal i dźwięk, zapach, smak, dotyk...
We Are Animals 'Red' - kampania Wrangler na sezon wiosna lato 2010 mat. prasowe Wrangler
- mówi Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler w regionie EMEA.
We Are Animals 'Red' - kampania Wrangler na sezon wiosna lato 2010 mat. prasowe Wrangler
A czy do Was przemawia właśnie taka kampania reklamowa? Groszkom wydaje się, że o ile poprzednia miała w sobie świeżość, oryginalny pomysł i profesjonalnie kontrolowaną kontrowersyjność, to wiosenno-letnia edycja ociera się o przerażający naturalizm. Nie wiemy, czy właśnie tak chciałybyśmy widzieć nasze ulubione Wranglery.