Panache Sport i Rak'n'Roll w kampanii Dotykam=Wygrywam

Fundacja Rak'n'Roll i dystrybutor sportowej bielizny Panache Sport rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Dotykam=Wygrywam, której celem jest oswojenie kobiet z dotykiem pozwalającym wygrać życie.

Dotykam=Wygrywam to kampania społeczna, której inicjatorem i pomysłodawcą jest marka Panache Sport , troszcząca się na co dzień o zdrowie kobiecego biustu. Z myślą o międzynarodowym miesiącu walki z rakiem piersi wyprodukowano różową wersję kolorystyczną tego niezawodnego biustonosza, z którego 10% z zysku ze sprzedaży zostanie przekazane na działania Fundacji Rak'n'Roll . Oprócz tego personel sklepów z bielizną Panache Sport został przeszkolony z zakresu profilaktyki raka piersi i od tej chwili służy swoim klientkom wiedzą na temat samobadania piersi. Aby nakłonić Polki do regularnego wykonywania samobadania piersi, marka Panache Sport nakręciła także zaskakujący film, który każda z nas może obejrzeć m.in. na stronie panachesport.pl w zakładce Dotykam=Wygrywam.

Panache Sport
Panache Sport fot. Panache
fot. Panache

Oficjalne rozpoczęcie kampanii będzie miało miejsce 1 października podczas warsztatów w Hard Rock Cafe w Warszawie . To tu będzie można w godzinach 10.00-12.00 odkryć zasady wykonywania samobadania piersi, przymierzyć różowy biustonosz, porozmawiać ze specjalistami z Panache Sport, Rak'n'Roll oraz z Centrum Onkologii na temat profilaktyki nowotworów piersi. Dodatkowo przez cały październik w warszawskim klubie trwa Pinktober, w ramach którego będzie można kupić koszulkę oraz szal specjalnie wyprodukowane na miesiąc walki z rakiem piersi. 15% zysku ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazane na rzecz Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj życie - fundacji, która na co dzień zaraża pozytywną energią i zachęca osoby chore do konstruktywnej walki z chorobą, a w swoich działaniach przeciwstawia się temu, co schematyczne, stereotypowe i smutne. Ponadto w restauracji sprzedawany będzie w tym czasie specjalny, różowy drink, z którego częściowy dochód przekazany zostanie na konto fundacji (10 zł z każdego koktajlu ).

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Czytaj dalej:

Różowa Wstążeczka - kup i pomóż!

Tapery na jesień i zimę 2012/13

Więcej o: