Konferencja naukowa "Moda 2.0."

Tematem spotkania będzie potencjał rynkowy mediów społecznościowych w sektorze mody.

Wydarzenie jest częścią międzynarodowego projektu badawczego Uniwersytetu Warszawskiego i FashionInstitute of Technology (Nowy Jork). Organizatorem jest Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody UW.

Kryzys mediów drukowanych i jednoczesny rozwój Internetu przyczyniły się do tego, iż social media stały się niezwykle ważną platformą komunikowania masowego. Konferencja, będąca podsumowaniem dotychczasowej działalności zespołu moda.kn , to okazja do zastanowienia się nad wpływem cyfryzacji na dziennikarstwo i public relations mody. Podczas konferencji zaproszeni eksperci spróbują odpowiedzieć na najważniejsze pytania dotyczące budowania wizerunku, sprzedaży i wykorzystania komercyjnego potencjału Web. 2.0. przez marki modowe.

Prelegentami będą Michał Juda i Jan Stasz - specjaliści w sektorze social media i e-commerce, założyciele platformy Showroom . Merytoryczny wstęp przygotował prof. Włodzimierz Gogołek , kierownik Pracowni Dziennikarstwa Online Instytutu Dziennikarstwa UW, zajmujący się problematyką technologii informacyjnych w mediach. Forma spotkania to interaktywny wykład, dlatego każdy będzie mógł zabrać głos i podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Ponadto goście będą uczestnikami oficjalnego launchu e-kwartalnika MODA.KN, zawierającego semestralne publikacje członków koła. Serdecznie Zapraszamy na konferencję!

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/535566993156072/?ref=14

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.