Kolekcja męska jest zaprezentowana za pośrednictwem interaktywnego filmu. Widzowie biorą udział w wirtualnej podróży po Ameryce, oprócz tego mają możliwość samodzielnie przejąć kontrolę nad dalszą akcją za pośrednictwem komputera, tabletów lub smartphonów. Istnieje pięć możliwych scenariuszy do wyboru, każdy z nich pokazuje nowoczesny look z aktualnej kolekcji na nadchodzący sezon.
Do przedstawienia linii kobiecej użyto koncepcji ZIN (publikacja zdjęć w formie nieprofesjonalnego magazynu dla określonej grupy odbiorców) w celu pokazania najnowszego rewolucyjnego produktu marki - Denim Spa . Dopasowane dżinsy, nasączone nawilżającymi i naturalnymi składnikami kosmetycznymi dają uczucie ukojenia i wygładzenia skóry nóg. Strona zapoznaje także użytkownika z ambasadorką linii Denim Spa - Lizzy Jagger , którą można obejrzeć w spodniach w każdym z trzech wykończeń, daje ich pełny obraz, prezentuje wszystkie fasony w tym koncepcie i zastosowane w nim substancje.
Ciekawym rozwiązaniem, wprowadzonym w sezonie SS13 jest przewodnik po stylach. To interaktywne narzędzie pozwala użytkownikowi na przeglądanie całej oferty i znalezienie idealnie dopasowanej dla siebie pary Wranglerów.
Zapraszamy na stronę: www.wrangler-europe.com