Backstage do jesiennej kampanii WITTCHEN

Prace nad sezonem jesień-zima w WITTCHEN trwają. Dziś marka uchyla przed nami rąbka tajemnicy sesji do zbliżającej się kampanii.

- Motywem przewodnim sesji jest Monogram WITTCHEN - mówi Gosia Growińska.

W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz "W" symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Skórzane torebki z wytłoczonym monogramem to absolutna nowość w ofercie marki, która będzie miała premierę już jesienią.

Sesja po raz pierwszy od kilku sezonów odbyła się w studio. - Chcieliśmy zwrócić maksymalną uwagę widza na produkt, a dokładnie na monogram. Dlatego zrezygnowaliśmy z ekskluzywnych wnętrz i dużej scenografii. - dodaje Growińska.

Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański , z którym marka współpracuje przy wszystkich swoich kampaniach. Stylizacją zajęła się Anna Męczyńska. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiada Gosia Growińska - manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN.

Foto: Robert Wolański

Stylistka: Anna Męczyńska

Asystentka Stylistki: Ewa Pałdyna

Makijaż: Joanna Bernacka

Fryzura: Emil Zed

Pomysł i kreacja sesji: Gosia Growińska

Olivka / Modelplus

Peter / Kult Model Agency

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.