Koncepcja pop-up store związana jest z dynamiką miejskiego życia. Wykorzystywana jest w niej możliwość wyjścia do miłośników H&M tam, gdzie akurat najchętniej spędzają czas. Na świecie, pop-up stores H&M powstawały już w centrum Hong-Kongu czy na słynnym, bożonarodzeniowym jarmarku w Brukseli.
Pop-up store H&M zlokalizowany w Mieście Cypel będzie prawdziwym powitaniem lata. Warszawiacy będą mogli zaopatrzyć się tam w niezbędne, letnie ubrania i akcesoria - klapki, okulary przeciwsłoneczne czy kosmetyki.
Dodatkowo, klienci będą mieli do dyspozycji dwa tarasy z leżakami, gdzie będą mogli od razu wykorzystać nowe, letnie nabytki.
W czasie funkcjonowania Pop-up store, kupujący będą mogli także wesprzeć działalność UNICEF. Zasada jest prosta - 5% wartości wszystkich transakcji dokonanych kartami płatniczymi zostanie przekazana przez H&M na rzecz UNICEF .
Dodatkową atrakcją towarzysząca sklepowi jest konkurs na najlepsze zdjęcie z Pop-up store. Szczegóły konkursu oraz wszelkie informacje na temat funkcjonowania sklepu będzie można znaleźć na dedykowanej stronie www.cypel.hm
W czasie, funkcjonowania pop-up store H&M, w Mieście Cypel działać będą także: Klub Powiększenie, Galeria Sztuki Wihajster, letni klub sportowy Holmes Place oraz butiki Cloudmine i Justin I love you.