Claudia Knoepfel i Stefan Indlekofer, ekipa sławnych fotografów, zaprezentowała linię s.Oliver Casual w otoczeniu Grand Boise, wielkiej winnicy z pięknym widokiem na Mont Sainte-Victoire położonej nieopodal regionu Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże. Kampania "Słodki smak lata" odzwierciedla atmosferę swobody lata. Letnie powietrze jest pełne zapachu lawendy.
Kolekcja s.Oliver Casual odzwierciedla naturę Francji w połączeniu z motywami rodziny i przyjaciół. Przygaszone światło i pamięć poprzednich czasów pozwalają codziennym rutynom zniknąć z pola widzenia. Dwie pary przyjaciół ubranych w kolekcję s.Oliver Casual cieszą się tym malowniczym miejscem.
Zdjęcia kolekcji QS zostały wykonane na Wyspach Frioul z dala od brzegu Marsylii. Dzięki sławnemu Mistralowi atmosfera na planie zdjęciowym była wietrzna. Marco Pietracupa pochodzący z południowego Tyrolu wykonał fotografie kolekcji QS firmy s.Oliver, która kolejny raz jest dowodem na jego orzeźwiający, pokrzepiający styl. Zgodnie z motto "Stojąc na krawędzi lata" , szare ulice i rozległe, skaliste widoki zostały wybrane na scenerię zdjęć. Powietrze jest pełne entuzjazmu zabawy - wiecznej ekstazy. W te letnie dni nasi młodzi oportuniści ubrani w kolekcję QS są pełni miłości, muzyki i żywiołowości. To ta właśnie świeżość młodości została uchwycona w zdjęciach Marco Pietracupa.
Marko Butrakovic, chorwacki reżyser filmowy, był odpowiedzialny za nakręcenie filmiku 'making-of'. Fragmenty filmiku naprawdę są "ruchome" - w obu tego słowa znaczeniach. Zdjęcia pojawią się na materiałach reklamowych POS a także w Internecie i są zaadresowane do klientów na poziomie emocjonalnym. Co więcej, kampanii Wiosna/Lato będzie towarzyszyć muzyka: cztery, specjalnie dla firmy s.Oliver skomponowane piosenki są gotowe aby zdobyć listy przebojów .
Linie s.Oliver Bodywear, s.Oliver Junior, s.Oliver Accessories oraz licencjonowane produkty s.Oliver Shoes, s.Oliver Time & Jewel, s.Oliver Eyewear, s.Oliver Home, s.Oliver Garden, s.Oliver Umbrellas, s.Oliver Socks oraz s.Oliver Baby zostały zintegrowane i przedstawione w filmie. Od lutego 2012 roku nowe motywy kolekcji będą dostępne na stronie www.soliver.com oraz na materiałach reklamowych POS.