Kampania s.Oliver wiosna/lato 2012 - "Słodki smak lata? we Francji

Kampania Wiosna/Lato 2012 firmy s.Oliver tym razem obiera kierunek Francja. Oczywiście nasza ekipa nie zapomina zabrać ze sobą najnowszych kolekcji: s.Oliver Casual, s.Oliver Junior, s.Oliver Accessories, TRIANGLE oraz QS. Najwyższej jakości fotografia mody oraz przyciągające oko stroje modeli dały początek zdjęciom podsumowującym atrybuty indywidualnych kolekcji. Cztery piosenki, specjalnie skomponowane dla firmy s.Oliver towarzyszą kampanii.

Claudia Knoepfel i Stefan Indlekofer, ekipa sławnych fotografów, zaprezentowała linię s.Oliver Casual w otoczeniu Grand Boise, wielkiej winnicy z pięknym widokiem na Mont Sainte-Victoire położonej nieopodal regionu Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże. Kampania "Słodki smak lata" odzwierciedla atmosferę swobody lata. Letnie powietrze jest pełne zapachu lawendy.

Kolekcja s.Oliver Casual odzwierciedla naturę Francji w połączeniu z motywami rodziny i przyjaciół. Przygaszone światło i pamięć poprzednich czasów pozwalają codziennym rutynom zniknąć z pola widzenia. Dwie pary przyjaciół ubranych w kolekcję s.Oliver Casual cieszą się tym malowniczym miejscem.

Zdjęcia kolekcji QS zostały wykonane na Wyspach Frioul z dala od brzegu Marsylii. Dzięki sławnemu Mistralowi atmosfera na planie zdjęciowym była wietrzna. Marco Pietracupa pochodzący z południowego Tyrolu wykonał fotografie kolekcji QS firmy s.Oliver, która kolejny raz jest dowodem na jego orzeźwiający, pokrzepiający styl. Zgodnie z motto "Stojąc na krawędzi lata" , szare ulice i rozległe, skaliste widoki zostały wybrane na scenerię zdjęć. Powietrze jest pełne entuzjazmu zabawy - wiecznej ekstazy. W te letnie dni nasi młodzi oportuniści ubrani w kolekcję QS są pełni miłości, muzyki i żywiołowości. To ta właśnie świeżość młodości została uchwycona w zdjęciach Marco Pietracupa.

Marko Butrakovic, chorwacki reżyser filmowy, był odpowiedzialny za nakręcenie filmiku 'making-of'. Fragmenty filmiku naprawdę są "ruchome" - w obu tego słowa znaczeniach. Zdjęcia pojawią się na materiałach reklamowych POS a także w Internecie i są zaadresowane do klientów na poziomie emocjonalnym. Co więcej, kampanii Wiosna/Lato będzie towarzyszyć muzyka: cztery, specjalnie dla firmy s.Oliver skomponowane piosenki są gotowe aby zdobyć listy przebojów .

Linie s.Oliver Bodywear, s.Oliver Junior, s.Oliver Accessories oraz licencjonowane produkty s.Oliver Shoes, s.Oliver Time & Jewel, s.Oliver Eyewear, s.Oliver Home, s.Oliver Garden, s.Oliver Umbrellas, s.Oliver Socks oraz s.Oliver Baby zostały zintegrowane i przedstawione w filmie. Od lutego 2012 roku nowe motywy kolekcji będą dostępne na stronie www.soliver.com oraz na materiałach reklamowych POS.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.