Marks & Spencer: kampania Leading Ladies

Wielkie gwiazdy z brytyjskim rodowodem w nowej kampanii Marks & Spencer.

Brytyjska marka zgromadziła utytułowane grono kobiet w swojej kampanii. Autorką zdjęć jest słynna Annie Leibovitz a w rolach głównych wystąpiły: Emma Thompson - aktorka, pisarka, scenarzysta, Annie Lennox (wyróżniona Orderem Imperium Brytyjskiego OBE) - piosenkarka, działaczka na rzecz praw człowieka, Rita Ora - piosenkarka, Alek Wek - supermodelka, aktywistka i artystka, Baronowa Lawrence of Clarendon (wyróżniona Orderem Imperium Brytyjskiego OBE) - działaczka polityczna i dożywotni członek Izby Lordów, Lulu Kennedy - projektantka i specjalistka od mody, Rachel Khoo - szefowa kuchni, pisarka i prezenterka, Roma Agrawal - inżynier budowlany, propagatorka kształcenia technicznego.

Bohaterki "Leading Ladies" pozują na tle typowo brytyjskiej scenerii - od nadmorskiej (Camber Sands), po idylliczną i wiejską (Costwolds).

Kampania będzie miała swoją premierę 31 marca . Marka potraktowała ją jako hołd dla brytyjskich kobiet wywodzących się z różnych środowisk i wykonujących różne zawody. Łączy je świadomość własnego stylu i imponujące dokonania. Czy to przez bezinteresowną pracę na rzecz innych, przedsiębiorczość i innowacyjność, czy też śmiałe wyznaczanie nowych trendów, każda z nich jest na swój własny sposób niezwykła i inspirująca.

Nasza wiosenno-letnia kampania jest odbiciem kobiecego piękna i hołdem dla jego dokonań. Charyzmatyczne liderki kampanii reprezentują współczesne brytyjskie kobiety, ich wyjątkowość i różnorodność. Łączą je niezwykłe dokonania, ale i świadomość istniejących między nimi różnic. Jako demokratyczna marka, przeznaczona dla kobiet w różnym wieku i na różnych etapach życia, naturalnie promujemy taki właśnie obraz kobiecości. Jesteśmy niesłychanie dumni, że mogliśmy zaprosić do współpracy tak wyjątkowe grono wspaniałych kobiet; ta kampania jest ucieleśnieniem prawdziwego brytyjskiego stylu, jakości, różnorodności oraz sukcesu - mówi Patrick Bousquet-Chavanne, dyrektor ds. strategii i rozwoju M&S.

Wszystkie ubrania i dodatki widoczne na zdjęciach z kampanii są dostępne w wybranych sklepach Marks&Spencer od 31 marca 2014.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.