Współpraca Alicii z Reebokiem startuje wraz z premierą jej autorskiej kolekcji na Jesień/Zimę 2012. Amerykańska piosenkarka zaprojektowała własne wersje jej ulubionych modeli - Freestyle Hi (znane potocznie jako 5411), Freestyle Double Bubble , Classic Nylon Slim i Princess , które dostępne będą w sklepach FOOT LOCKER EUROPE od 1 listopada .
Alicia pracowała wraz z ekipą designerów Reeboka, doglądając każdego szczegółu, od wyboru materiałów po kolorystykę produktów. Kolekcję, wykonaną z najlepszych materiałów, według najnowszych wzorców, na pewno docenią trendsetterzy - zarówno nastoletni, jak i nieco starsi.
Firma Reebok wesprze launch kolekcji startem nowej, globalnej kampanii Classics Women, z Alicią Keys w roli głównej. Wyreżyserowany przez Samuela Bayera pełen emocji spot nakreśli drogę Alicii na szczyt kariery na tle realiów Nowego Jorku - jej ukochanego, rodzinnego miasta.
W Polsce kampania będzie wspierana przez działania PR oraz social media.
Kolekcja Alicii Keys oraz Reeboka będzie ekskluzywnie dostępna w sklepach FOOT LOCKER EUROPE od 1 listopada. Zadaniem Reeboka jest permanentna innowacja, przekraczanie granic w sporcie i technologii. Marka Reebok zamierza całość tych cennych doświadczeń przenieść na grunt Classics po to, by stworzyć warunki do jak najdoskonalszej realizacji współpracy z Alicia Keys.