Wpływ powracającej do łask mody retro oraz stylistyki rodem z kultowego Mad Man'a miały na markę istotny wpływ. Nowa kolekcja to przede wszystkim sukienki , (z których marka niewątpliwie słynie) kraciaste i satynowe koszule oraz wysokie, ołówkowe spódnice . Nowością są dłuższe żakiety bez kołnierzyka i z półokrągłym dekoltem. Elementem, który wyróżnia kolekcję Retro Chic są odważne tonacje kolorystyczne. Znajdziemy tu intensywne i soczyste odcienie lazuru , kobaltu oraz fuksji, które marka łączy w ciekawe zestawy ze stonowanymi barwami, również występującymi w kolekcji.
Twarzą kampanii NIFE została Marta Pawilik , która po raz drugi stanęła przed obiektywem Kamila Majdańskiego. Przepych dodatków, eklektyzm, a także drapieżność i zmysłowość łączą się w retro stylizacjach , podkreślając uniwersalny charakter całej kolekcji. Całość wyraża się w nazwie kolekcji Retro Chic , przez którą marka kreuje własną wizję nowoczesnej mody casualowej osadzonej w stylistyce lat sześćdziesiątych.
Kolekcja pojawi się na początku września w e-sklepie marki .
Więcej na www.nife.pl