Black Week wiąże się z tradycją Black Friday, czyli Czarnego Piątku, który przywędrował do nas zza oceanu. W ostatni piątek listopada Amerykanie tłumnie ruszają do sklepów, w których trwają wyprzedaże. To coroczne wydarzenie kojarzy się z medialnymi doniesieniami na temat tłumów, które dosłownie szturmują markety i ludzi wyrywających sobie z rąk przecenione rzeczy. Aby nieco rozładować to napięcie, wielu sprzedawców decyduje się wydłużyć czas wyprzedaży na cały tydzień – najczęściej ten poprzedzający Czarny Piątek.
Atrakcyjne ceny i obniżki sięgające 70% zachęcają, aby zrobić jak największe zakupy. I rzeczywiście – do wyprzedaży w ramach Black Week przyłączają się sklepy reprezentujące różne kategorie. W tym czasie możesz taniej kupić zarówno sprzęt elektroniczny, jak i produkty spożywcze. W obniżonych cenach dostępne są również ubrania i dodatki, obuwie, biżuteria, a także kosmetyki i perfumy znanych marek.
Aby nie wydać fortuny podczas zakupowego szaleństwa, dokładnie zaplanuj swoją strategię na zbliżający się Black Week:
Black Week to czas wyjątkowych promocji w PAYBACK. Pod koniec listopada będą dostępne kupony promocyjne, dzięki którym zgarniesz nawet kilkanaście razy więcej punktów za zakupy. Wybierz kupon interesującego Cię sklepu w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej Programu, aktywuj go za pomocą jednego kliknięcia i wykorzystaj w wyznaczonym terminie. Aby punkty prawidłowo zapisały się na Twoim koncie, wchodź na strony poszczególnych sklepów za pośrednictwem strony lub aplikacji PAYBACK, a przed dokonaniem płatności za zakupy w sklepie stacjonarnym, pokaż swoją kartę oraz kupon sprzedawcy.
Reklama marki LOYALTY PARTNER POLSKA SP. Z O.O.