Kolekcja Hexeline jesień - zima 2015

Artystyczne stylizacje, klimatyczne wnętrza, eteryczna i zachwycająca Maria Loks, będąca twarzą kampanii wizerunkowej marki Hexeline. To wszystko robi niezwykłe wrażenie. Kieruje nas w zupełnie inne klimaty, pełne spokoju, harmonii, równowagi oraz wewnętrznego uspokojenia.

Jest to bardzo przemyślana i spójna koncepcja kolekcji, która ma przynieść ukojenie, radość, a jednocześnie skłonić do refleksji. Hexeline, wprowadziło w tym sezonie, niesamowite morskie barwy, granaty i ożywcze bordo. Doskonale współgrające ze sobą kolory, tworzą niezwykłe, iście malarskie kompozycje, które pobudzają zmysły. Nie brakuje w niej także pastelowych barw i klasycznie, eleganckich szarości. Jednak pojawiające się mocne odcienie kolorystyczne, nadają kolekcji charakteru i tzw. pazura.

Hexeline jesień-zima 2015Hexeline jesień-zima 2015 mat. prasowe mat. prasowe

"Jesień to zmiana nie tylko pory roku ale także naszego podejścia do codzienności. Jesienne wieczory sprzyjają refleksji i wyciszeniu. Taka właśnie jest kolekcja Hexeline. Slow fashion, czyli przemyślany wybór, uspokojenie, prawdziwa radość z mody i tego co decydujemy się założyć" - powiedziała Katarzyna Zawadzka, prezes Hexeline.
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.