nowe-marki

  • Nie tylko sieciówki - polskie marki, które warto znać

    Nie tylko sieciówki - polskie marki, które warto znać

    Sieciówki są ogólnodostępne, stosunkowo tanie i zawsze na czasie z trendami. Jednak dla wielu osób to już za mało. Narzekamy na słabą jakość, wiemy, że większość ubrań i dodatków szyta jest w wielkich fabrykach na końcu świata, gdzie szwaczki są bardzo źle opłacane. Zaczynam nam także przeszkadzać ogólnodostępność tego typu sklepów, przez co wszyscy wyglądamy tak samo. Odpowiedzią na te dylematy są młode, polskie marki, które od kilku lat powstają jak grzyby po deszczu. Szyją ubrania w Polsce, w ograniczonej ilość, a ich ceny są bardzo często niewiele wyższe niż te sieciówkowe. Oto kilka najciekawszych!

    Natalia Stachacz
Więcej o:

nowe-marki

  • Nowa marka: Invuu

    Invuu to niesamowita kompilacja różnorodnych wzorów, fasonów i kolorów. Oryginalność, niepowtarzalność oraz egzotyczność - o to cechy, na które stawia marka. W ubraniach Invuu możesz się dopatrzeć inspiracji zaczerpniętych z podróży do takich miast i krajów jak Indie, Boliwia, Hongkong czy Korea. W

  • Nowa marka: D.E.P.T.

    , wieku, pozycji i zasobności portfela. Miksuj upodobanie do wygody z nowymi trendami, D.E.P.T., SS 11 Marka przygotowuje 10 kolekcji w ciągu roku, mieszając ze sobą rzeczy bazowe, klasyczne i must-have, hity sezonu. D.E.P.T. stara się, żeby każda kolekcja miała swoją linię kolorystyczną i rozpoznawalny

  • Nowa twarz marki PINKO

    PINKO to marka, która słynie z niekonwencjonalnych i pełnych fantazji kolekcji. Dlatego właśnie do współpracy zaprasza znane osobowości show biznesu. W poprzednim sezonie twarzą PINKO była Mariah Carey, ten sezon zdecydowanie należy do Naomi Campbell. Znana modelka będzie ambasadorką jesienno

  • Nowa marka Tuwe + lookbook

    Czy nasz rynek jest tak nasycony różnymi markami, że nie zmieści się na nim nic nowego? Chyba nie, wciąż brakuje u nas w ofercie zarówno marek bardziej ekstrawaganckich, jak i takich, które oferują rzeczy klasyczne, pozostając lekko poza modą. Do tej drugiej grupy wydaje się należeć Tuwe, włoska

  • Nowa marka kosmetyczna Misslyn

    Style. W przeciągu ostatniego roku dla marki Misslyn bardzo ważne stało się wyznaczanie nowych trendów w makijażu poprzez regularne rozszerzanie oferty (co 6 tygodni) o limitowane kolekcje sezonowe oraz nowe odcienie kosmetyków ze stałego asortymentu. Nie zapomniano jednak o korzeniach i w dalszym ciągu

  • Sinsay - nowa marka LPP

    Firma LPP, która w swoim pakiecie ma tak znane marki jak Reserved, Mohito, Cropp i House szykuje niespodziankę dla młodych dziewczyn, które szukają ciekawych projektów i świadomie kreuje swój wizerunek. Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji

  • Nowa marka: Rabarbar

    Rabarbar powstał jako sub-marka Bialconu, ale przeznaczony jest dla młodszych klientek. Miło stwierdzić, że marka dostrzega lukę na rynku, którą stara się wypełnić. Teraz równocześnie zakupy będą mogły robić matki i córki, choć i dotąd tak bywało w Bialconie. Pierwsza kolekcja skierowana

  • Premiera nowej marki biżuteryjnej Artelioni

    Artelioni to nowa marka biżuteryjna należąca do dobrze znanej firmy Apart. 22 kwietnia odbył się premierowy pokaz biżuterii i właśnie od tego dnia ruszył także sklep online artelioni.pl. Marka Artelioni zachwyciła nas przede wszystkim swoją różnorodnością. Na pokazie mogliśmy obejrzeć nowości

  • Nowa wiosenna kolekcja marki Calzedonia

    Współczesna kobieta jest pełna różnych osobowości - nowoczesna, trochę romantyczna, wysportowana i odważna. Właśnie dla takich kobiet marka Calzedonia zaprojektowała swoją nową kolekcję wiosenną. Nowa kolekcja zachwyca swoją bogatą kolorystyką. Delikatne, wiosenne kolory dodające świeżości

  • Wiosenne sukienki nowej marki Cupriak

    Cupriak to marka założona przez projektantkę Beatę Cupriak. W nowej kolekcji marki główną rolę odgrywają przede wszystkim sukienki w fantazyjne i wiosenne wzory. Pozostałe elementy garderoby stanowią tylko swojego rodzaju dopełnienie lub alternatywę, ale zawsze łączy je jedna rzecz - podkreślenie

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.