Weronika Pietras, główna projektantka marki Simple CP, przy tworzeniu kolekcji jesień/zima 2015-16 inspirowała się epoką, w której moda i feminizm silnie na siebie oddziaływały.
"Lata 70 to czas, w którym kobiety zaczęły ubiorem wyrażać siebie - czerpały inspiracje ze sztuki, bawiły się formą i kolorem. Potrafiły jednocześnie podkreślić swoje piękno, kobiecość, determinację oraz niezależność. Właśnie taka jest kobieta Simple" - tłumaczy Pietras.
Mat. prasowe
Pojawiające się w najnowszej kolekcji Simple fasony to unowocześniona wersja modnych w latach 70-tych retro krojów. Spódnice i sukienki zostały skrócone, a rozszerzane spodnie z wysokim stanem zmodernizowane i dopasowane do współczesnej sylwetki. Nawiązania do stylu ery dzieci kwiatów pojawiają się również w elektryzujących kolorach oraz drobnych nadrukach, takich jak motyle.
Nowa kolekcja Simple
Ukoronowaniem kolekcji są fantastyczne detale - frędzle, które zdobią sukienki, bluzki i koszule, metalowe otwory i seksowne sznurowania na bokach spodni i marynarek. Frędzle są także motywem przewodnim akcesoriów - seksownych zamszowych kozaków za kolano, rock&rollowych botków i supermodnych plecaków.
Jesienno-zimowa odsłona Simple
"Mój sukces polega na tym, że jestem jak koktajl. Łączę paryską elegancję z brytyjską nonszalancją" - mawiała Jane Birkin, słynna w latach 70 brytyjska piosenkarka i aktorka, która od lat na stałe mieszka w Paryżu. Kobieta Simple w tym sezonie jest dokładnie taka - kobieca, elegancka, ale jednocześnie pełna seksapilu i nonszalancji. By sfotografować najnowszą kolekcję zespół Simple udał się do Londynu, rodzinnego miasta Birkin. Twarzą kampanii została Marta Dyks.
OBEJRZYJ JESIENNO-ZIMOWĄ KOLEKCJĘ SIMPLE>>
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty