Lust for Life - jesień w House

Rusza główna odsłona jesienno-zimowej kampanii HOUSE. Tym razem koncentruje się na historii dwójki ludzi, którzy zatracają się w szalonej zabawie w brytyjskiej stolicy, pokazując jednocześnie zupełnie nową, dojrzalszą twarz marki.

Sesja zdjęciowa odbyła się w Londynie a obrazy autorstwa uznanego na świecie polskiego fotografa, Rafała Milacha, ukazują dwójkę młodych ludzi na tle londyńskich ulic oraz podczas szalonej nocy w legendarnym klubie Ministry of Sound.

"Skupiamy się na intymnych relacjach między parą młodych ludzi zatraconych w zabawie, w muzyce, w życiu." mówi Maciej Czarnecki, dyrektor artystyczny marki House. "Nasi bohaterowie jeszcze nie dorośli, a jednocześnie nie można już ich traktować jak młodzież. Są indywidualistami, których definiuje ich pasja, muzyka i wszystko czym się otaczają - po prostu apetyt na życie."

W ten sposób HOUSE odchodzi od dotychczasowej konwencji przedstawiania paczki przyjaciół na rzecz pokazania intymności między dwojgiem indywidualistów, ich bliskości i energii, jaka powstaje między nimi.

To dojrzalsze wcielenie HOUSE'a, choć pewne elementy pozostają niezmienne. HOUSE'owi bohaterowie wciąż cenią sobie wolność i dobrą zabawę a muzyka jest nieodłączną częścią ich świata, w którym - choć zaraz przekroczą próg dorosłości - wcale dorosnąć nie chcą.

Zdjęciom w kampanii towarzyszy wyjątkowo dynamiczne video wyreżyserowane przez Marcina Filipowicza ze świetnymi zdjęciami Bartka Bieńka oraz energetyczną, rockową muzyką wyprodukowaną przez Krystiana Wołowskiego aka Goodboy Khris specjalnie na potrzeby filmu kampanijnego, która jest idealnym tłem dla pokazanej w filmie namiętności między dwójką bohaterów.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.