IV edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Na początku października bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K, ruszyła z czwartą edycją kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM! To świetna okazja do pozbycia się starych biustonoszy i wsparcia działań związanych z walką z rakiem piersi.

Według przeprowadzonych badań blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy , a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej roku nie konsultowała rozmiaru biustonosza z profesjonalną brafitterką. Najwyższy czas więc kompleksowo zadbać o zdrowie piersi i wyczyścić szuflady z zalegających w nich, źle dopasowanych biustonoszy!

IV edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAMIV edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM IV edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM IV edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Ruszyła 4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. Przez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych biorących udział w kampanii i oferujących marki Panache , (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl), gdzie znajdziesz specjalny KOSZ NA BIUSTONOSZ . Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia.

Każdy, kto weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma bon rabatowy o wartości 20 zł. na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven - polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.