Rider - klapki i japonki dla aktywnych

Klapki, japonki i sandały firmy Rider stanowią kwintesencję brazylijskiego stylu. Są kolorowe, wygodne i stworzone z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Kolekcję na rok 2012 tworzą linie dla mężczyzn, kobiet i dzieci, dostosowane dzięki odpowiedniej technologii i designowi do potrzeb każdej z grup.

Rider to w 100% brazylijska marka , która kieruje swoje produkty do osób młodych duchem, podchodzących do życia z radością i czerpiących z każdej chwili garściami. Klapki i japonki Rider dzięki różnorodności modeli, wzorów i kolorów sprawdzają się zarówno na plażach podczas wakacyjnych podróży, w wielkich miastach na stopach osób wiodących miejskie życie jak i po wyczerpującym treningu sportowym dając wytchnienie zmęczonym stopom.

Na sezon 2012 r. Rider przygotował trzy linie produktów , z których każda utrzymana jest w innym stylu, kolorystyce i ma inne przeznaczenie.

Linia Casual jest skierowana do osób aktywnych, ceniących sobie komfort, lecz przykładających wagę do dobrego stylu, również w wolnym czasie.

Linia Street Summer to 100% brazylijskiej energii. Klapki z tej linii zostały stworzone z myślą o osobach ceniących luźny styl, stawiających na prostotę i radość życia.

Linia After Sport to klapki dla osób, które są ciągle w ruchu. Modele z tej serii, dzięki dopasowanej do stopy, oddychającej podeszwie, idealnie nadają się do noszenia po wysiłku fizycznym.

Wszystkie modele sandałów, japonek i klapek Rider są produkowane na bazie najnowszych technologii i utrzymane w aktualnych trendach modowych. Producent marki, firma Grendene, kładzie duży nacisk na jakość surowców oraz estetykę wykończenia. W fabrykach Grendene wykorzystywane jest 8 innowacyjnych technologii, które mają na celu wzmocnienie wytrzymałości podeszwy, zwiększenie amortyzacji i komfortu użytkowania produkowanych butów.

Uniwersalność produktów Rider sprawia, że jest to jedna z najbardziej popularnych marek firmy Grendene - największego brazylijskiego producenta obuwia, który jest znany z możliwości produkcyjnych przekraczających 200 milionów par butów rocznie oraz silnego zaangażowania w sprawy społeczne i ekologiczne.   Firma przetwarza 100% odpadów PCV powstających w jej fabrykach i przeznacza część dochodów na działania proekologiczne.

Ceny: od 55 zł do 139 zł

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.