Oferta kosmetyczna dla kobiet zadebiutowała na niemieckiej platformie latem tego roku. Zalando udostępniło około 7 000 produktów ponad 150 znanych marek kosmetycznych. W ofercie znaleźć można kosmetyki pielęgnacyjne, kolorowe oraz akcesoria beauty zarówno marek z segmentu premium, jak i popularnych brandów. Wśród topowych nazw cieszących się największą popularnością obecne są najnowsze kolekcje MAC, Estee Lauder, Clinique czy Origins. Nie zabrakło również kosmetyków naturalnych oraz pielęgnacji koreańskiej, w tym tak znanych marek jak It's Skin, klairs oraz K-Glo.
O koreańskim hicie marki It's Skin - serum do pielęgnacji - pisałyśmy jakiś czas temu.
Serum It's Skin
Zalando postanowiło również poszerzyć ofertę kosmetyków o produkty dla mężczyzn do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W sprzedaży znajduje się 1 500 artykułów 25 marek. Produkty są dostępne również stacjonarnie, w tzw. „Beauty Station” w Berlinie, gdzie klienci mają możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.
Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii
- mówi Claudia Reth, VP Specialities w Zalando.
Jakie marki kosmetyczne będą dostępne w Polsce? Oprócz tych wymienionych powyżej, kupimy także produkty Rituals, Pixi, RevitaLash, Dr Paw Paw, OPI, Essie, You & Oil, Oliveda, czy Rodial. W ofercie Zalando Beauty znalazł się też jeden polski brand - platforma do współpracy zaprosiła Glov - producenta słynnych rękawiczek do demakijażu, których fanką jest ponoć Kim Kardashian.
W ofercie będą dostępne marki premium i popularne Zalando Beauty