Marka Zina wyprodukowała kolekcję dla drogerii Rossmann

Marka Zina przoduje na polskim rynku w sprzedaży odzieży i akcesoriów piłkarskich. Z okazji Mundialu, wraz z drogerią Rossmann, stworzyła kolekcję ubrań skierowaną do najmłodszych kibiców. W jej skład wchodzą T-shirty, koszulki polo, spodenki, getry, plecaki i piłki.

Zina x RossmannZina x Rossmann materiały prasowe

Kolekcja skierowana jest dla dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 15 lat. Wyróżnia ją świetna jakość materiału, ale również modny design. Jakub Karpiński, dyrektor marki Zina mówi, że kolekcja nadaje się nie tylko do noszenia na boisku. 

Stworzenie kolekcji dla drogerii Rossmann pokazuje, że produkty Zina to również odzież w modnym fasonie i kolorze, odpowiadająca aktualnym trendom. Zależy nam, żeby najbliższy mundial był wyjątkowym świętem dla najmłodszych fanów futbolu, dlatego skupiliśmy się przede wszystkim na tym, żeby kolekcja wyróżniała się lekkością, wytrzymałością i doskonałą jakością materiału.

Inspiracją do stworzenia kolekcji są polskie barwy narodowe, jednak marka chce pokazać, że można skutecznie wprowadzić je do codziennych stylizacji dziecka. Prace nad stworzeniem kolekcji trwały do połowy 2017 roku. Teraz ubrania i akcesoria są dostępne dla wszystkich w największej sieci drogerii w Polsce. Oprócz dostępności, niewątpliwym plusem kolekcji jest połączenie nowoczesnych projektów z duchem patriotyzmu. To wszystko sprawia, że każde dziecko może stać się młodym i modnym kibicem.

ZINA x RossmannZINA x Rossmann materiały prasowe

Sprzedaż odbywa się wyłącznie w sklepach stacjonarnych drogerii Rossmann. Całą kolekcję można obejrzeć na stronie internetowej  www.rossmann.pl i www.zina.pl. Ubrania będą w sprzedaży do 8 czerwca. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.