120 osób, 4 dyscypliny sportowe i jedno wielkie zaskoczenie! Trening, który 17 stycznia zorganizował Reebok, miał zmobilizować biorących w nim udział dziennikarzy i trenerów do przekraczania własnych granic i pokonywania słabości. Był to jednocześnie początek nowej kampanii marki: "Be More Human".
Mat. prasowe Reebok Mat. prasowe Reebok Mat. prasowe Reebok
Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych (CrossFit, Dance, Running, Joga). Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu.
Reebok Reebok Reebok
"Każda walka to jest nowa droga. Każdego dnia powinniśmy wyznaczać sobie nowe marzenia, nowe cele, żeby się rozwijać. Często jednak, chcąc je osiągnąć, trzeba opuścić swoją strefę komfortu i nie patrząc na ból i zniechęcenie, napierać do przodu" - dopingowała uczestników treningu #escapezone Joanna Jędrzejczyk.
"Be More Human" to wezwanie do działania. Wezwanie do życia, ale życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze - ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie. Odciski, otarcia, blizny i pościerane podeszwy to jedynie powód do dumy.
Trenerzy Reebok Trenerzy Reebok Trenerzy Reebok