Rajtuzy Stołeczne z symbolami Warszawy

Dagmara Łacny
Po sukcesie Łódzkiej Rajtuzy, która w nietuzinkowy sposób promowała najbardziej znane zabytki miasta włókniarzy, marka Gabriella postanowiła stworzyć rajstopy dla warszawianek.

RajtuzaRajtuza Jakub Wozniak (jakubwozniak.com) Jakub Wozniak (jakubwozniak.com)

Region łódzki od zawsze związany był z przemysłem włókienniczym - szczególne miejsce miało w nim pończosznictwo. Łódzka firma Gabriella zainspirowana historią i tożsamością swojego miasta stworzyła w zeszłym roku markę lokalną Łódzka Rajtuza. Rajstopy dla łodzianek ozdabiały najbardziej ikoniczne miejsca oraz zabytki miasta włókniarzy: fabryczne kominy Księżego Młyna, brama zakładowa Izraela Poznańskiego oraz pomnik Tadeusza Kościuszki z placu Wolności. Produkt okazał się prawdziwym hitem! Sprzedano ponad cztery tysiące opakowań, a zadowolone klientki wrzucały zdjęcia swoich nóg odzianych w Łódzkie Rajtuzy na Instagram.

Tym razem Gabriella zaprezentowała markę lokalną rajtuz dedykowanych Warszawie. Na Rajtuzach Stołecznych można znaleźć największe symbole Stolicy: Syrenkę, Wisłę, Pałac Kultury i Nauki oraz biurowce. Jest to pierwszy produkt typowo warszawski, produkcji stuprocentowo łódzkiej.

"Rajtuzy Stołeczne to to pozdrowienie Stolicy przez łódzki przemysł kreatywny" mówi Sebastian Krajda Marketing Manager Gabriella. "Często mówi się o bliskości naszych miast, o koncepcji duopolis czy wspólnej kolei. My chcemy, żeby nasze miasta połączyła rajtuza" - dodaje Krajda.

Tworząc rajtuzy marka postanowiła sięgnąć po warszawską gwarę - na opakowaniu możemy przeczytać, że "to nie ganc pomada, to prawdziwy cymesik, dla każdej aligantki".

Rajtuzy Stołeczne będą dostępne na stronie marki, a także na przedświątecznych kiermaszach w Warszawie i Łodzi oraz w butiku marki Gabriella w warszawskich Domach Mody MODO.

RajtuzaRajtuza Stołeczna Rajtuza Stołeczna Rajtuza

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.