Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii Reserved. Za co marka pokochała modelkę?

"I love you Cindy" mówi Reserved i zatrudnia supermodelkę z lat osiemdziesiątych jako twarz najnowszej kampanii na wiosnę/lato 2018. Za co marka pokochała Crawford? Gdzie tkwi fenomen Reserved, dzięki któremu najgorętsze nazwiska chętnie stają się twarzą jego kampanii?

Ikona popkultury, supermodelka, piękna kobieta z dystansem do siebie - taka jest Cindy Crawford, której kariera trwa od wielu lat. Zaliczana do tak zwanej Wielkiej Szóstki Modelek (obok Turlington, Campbell,, Schiffer, Evangelisty i Seymour), 52-letnia Crawford zmierzy się z nowym zadaniem. Trójmiejska marka Reserved zaprosiła gwiazdę do współpracy - od 15 marca będziemy mogli oglądać ją jako twarz nowej, wiosenno-letniej kampanii. 

I love you Cindy / Cindy Crawford dla ReservedI love you Cindy / Cindy Crawford dla Reserved Fot. www.instagram.com/reserved Fot. www.instagram.com/reserved

Wybór Cindy Crawford na nową twarz Reserved to nie przypadek. Koncept kampanii nawiązuje do estetyki lat osiemdziesiątych, czyli okresu, w którym kariera modelki nabierała największego tempa.

- W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów "power woman" i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii Reserved utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania "I Love you Cindy" będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk, tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy - ujawnia przesłanie kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. 

Reserved pokochało Cindy Crawford za szczerość i otwartość. Amerykańska supermodelka słynie nie tylko z oszałamiającej urody i jednej z najbardziej spektakularnych karier w modelingu, ale także z poczucia humoru i dystansu do siebie. "Nawet ja nie budzę się wyglądając jak Cindy Crawford", mówiła sama o sobie.

 

Zapraszając do swojej kampanii Cindy Crawford Reserved kontynuuje ideę pracy ze sławnymi nazwiskami świata mody i popkultury. Nie sposób nie wspomnieć o Kate Moss, która we wrześniu ubiegłego roku promowała otwarcie sklepu polskiej sieciówki w sercu Londynu. Gwiazda uświetniła imprezę otwarcia salonu wzbudzając wiele emocji wśród zaproszonych gości. Niedługo po tym wydarzeniu mogliśmy oglądać globalną, świąteczną kampanię marki, do której zaproszono modelki i influencerów oraz topowe nazwiska: Adwoah Aboah, Jourdan Dunn, Irinę Shayk i Jona Kortajarenę. 

Adwoah Aboah, Jon Kortajarena, Irina Shayk i Jourdan Dunn / ReservedForChristamasAdwoah Aboah, Jon Kortajarena, Irina Shayk i Jourdan Dunn / ReservedForChristamas Fot. www.instagram.com/reserved Fot. www.instagram.com/reserved

W wiosenno-letniej kampanii Reserved Cindy Crawford partneruje Dacre Montgomery, aktor znany z drugiej części kultowego serialu "Stranger Things", którego akcja toczy się właśnie na początku lat osiemdziesiątych. Łącząc ikoniczną gwiazdę z aktorem młodego pokolenia marka pokazuje, że warto czerpać z historii kultury i mody, a dwie, paradoksalnie nie mające nic ze sobą wspólnego osoby, mogą złapać świetny kontakt i w spójny sposób przedstawić ideę marki. Nawiązania do przeszłości, lecz również młode gwiazdy - to w ostatnich czasach domena Reserved. W 2014 roku twarzą jesienno-zimowej kampanii została Georgia May Jagger, z marką współpracowała Cara Delevingne czy Brooklyn Beckham, dla którego był to debiut w roli modela. Reserved powoli przyzwyczaja nas do pozytywnych zaskoczeń. Światowej sławy nazwiska czy wpływowe postacie młodego pokolenia w kampaniach marki to nie przypadek, lecz spójnie przemyślane elementy strategii wynoszącej sieciowy brand poza galerie handlowe.

 Georgia May Jagger dla Reserved Georgia May Jagger dla Reserved   Georgia May Jagger dla Reserved Georgia May Jagger dla Reserved

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.