Projektanci i sieciówki: jakie kolekcje pojawią się w tym roku

Mariaż mody z wysokiej półki z tą popularną chyba nikogo już nie dziwi. Specjalne kolekcje projektowane z myślą o sieciówkach przybliżają nas odrobinę do wielkiego świata mody. Nie możemy sobie pozwolić na efektowną suknie z grafiką 3D od Mary Katrantzou, dlatego chętnie sprawdzimy, co projektantka zaproponuje w kolekcji adidas. Marzymy o botkach z metką Alexander Wang i mamy nadzieję, że podobne znajdziemy w listopadowej kolekcji H&M. Co jeszcze pojawi się w najbliższym czasie w popularnych sieciówkach?
Converse x Maison Martin Margiela Converse x Maison Martin Margiela Converse x Maison Martin Margiela

Maison Martin Margiela X Converse

To już druga odsłona współpracy marki Converse z Maison Martin Margiela, w efekcie której powstała kolekcja Converse Maison Margiela First String.

Dwa modele, Converse All Star Chuck '70 i wykonane z najwyższej jakości i ultra miękkiej skóry Converse Jack Purcell, zanurzono w białej, charakterystycznej dla Margiela, farbie. Kolor podkreśla piękno i prostotę kultowych trampek, natomiast miękka skóra nadaje im luksusowe wykończenie.

Converse x Maison Martin MargielaConverse x Maison Martin Margiela

Im dłużej nosisz swój ulubiony model z kolekcji Converse Maison Margiela, tym więcej naturalnych pęknięć tworzy farba, odkrywając wyraziste kolory z gamy barw Converse, które kryją się pod spodem.

W kolekcji znajdziesz Converse All Star Chuck '70 w wersji Amber Glow i True Navy oraz Converse Jack Purcell Azur Blue i Biking Red. Na językach sneakersów pojawia się subtelne, ale rozpoznawalne logo Maison Martin Margiela.

Wszystkie modele są dostępne w zestawie z pomalowanymi oraz tradycyjnymi sznurówkami. Converse First String to limitowana kolekcja powstała jako ukłon w stronę rzemieślniczej precyzji, autentyczności i współpracy na najwyższym poziomie.

Dostępna od 23 maja w wybranych sklepach Converse oraz butikach Maison Martin Margiela.

Jean Paul Gaultier Jean Paul Gaultier Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier X Lindex

Aby hucznie uczcić 60 lat istnienia w świecie mody, Lindex na jesień 2014 r. połączy siły z jednym z największych i najbardziej wyrazistych projektantów mody - Jeanem Paulem Gaultierem.

Kolekcja Jean Paul Gaultier dla Lindex składa się z odzieży damskiej, odzieży dziecięcej, dodatków i bielizny. Kolekcja pojawi się w wybranych sklepach i na lindex.com 8 października 2014 r. i przyczyni się do walki z rakiem piersi, ponieważ 10% ceny sprzedaży przekazana będzie na badania nad tą chorobą.

To wspaniałe i radosne doświadczenie - tworzyć kolekcję, która interpretuje moje kody dla Lindex, a jednocześnie brać udział w walce z rakiem piersi. Uważam, że odnaleźliśmy wspaniałe połączenie tych elementów. Kolekcja jest odważna, elegancka i silna jak kobieta Lindex - mówi Jean Paul Gaultier.

Uwielbiamy kolekcję Jean Paul Gaultiera i jesteśmy bardzo ciekawe, co projektant zaproponuje nam jesienią! Dodatkowy plus to cena! Tym razem stać nas będzie na ubranie od słynnego designera.

Mary Katrantzou Mary Katrantzou Mary Katrantzou

Mary Katrantzou X adidas

Jedna z najciekawszych obecnie europejskich projektantek i królowa nadruków dołączyła do teamu adidas Originals, by wspólnie z marką stworzyć innowacyjną kolekcję ubrań i butów. Projekty w ramach adidas Originals by Mary Katrantzou będą bazowały na charakterystycznych dla Katrantzou, pełnych barw i kontrastów, wzorach.

- Cieszę się, że mogę tworzyć z adidasem linię ubrać i butów. Podobnie jak masa dzieciaków na całym świecie wyrosłam na adidasowych sneakersach i jestem pełna ekscytacji, że teraz będę mogła wprowadzić własną wizję do tak dużej, światowej marki. Za adidasem stoi ogromna spuścizna, którą projektanci marki przekuwają w innowacyjne projekty i to czyni adidasa idealnym partnerem dla mnie - przyznaje Mary Katrantzou.

Mary KatrantzouWłaśnie z takich wzorów słynna jest projektantka

Mary Katrantzou wywodzi się z odważnej i bardzo kreatywnej grupy brytyjskich projektantów, ale w ostatnim czasie jej kolekcja na sezon jesień/ zima 2014 została doceniona przez krytyków i klientów na całym świecie.

Kolekcja adidas Originals by Mary Katrantzou będzie dostępna od listopada 2014 roku.

Alexander Wang dla H&M Alexander Wang dla H&M mat. prasowe

Alexander Wang X H&M

Kolekcja Alexander Wang x H&M, złożona z ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn dostępna będzie w około 250 sklepach H&M i H&M online od 6 listopada 2014. Z typowym dla siebie dystansem, Wang zaprezentuje w niej także przedmioty codziennego użytku, wykraczające poza modę.

- Jestem zaszczycony mogąc pracować nad tą kolekcją z H&M. Praca z ich zespołem to proces ekscytujący i pełen radości. Są otwarci na przekraczanie kolejnych granic i budowę wspólnej platformy, w ramach której obie strony mogą inspirować się nawzajem. Efektem jest kolekcja, która daje szerokiej klienteli wspaniałą możliwość doświadczenia elementów mojej marki i bliskiego mi stylu życia.

Czego możemy spodziewać się w kolekcji zaprojektowanej przez Wanga dla H&M? Projektant znany jest z miejskiego stylu, łączącego swobodę z elegancją, klasykę z nutką awangardy. Jego propozycje nie są trudne do noszenia na co dzień, więc mogą wzbudzić zachwyt, tak jak kolekcja Isabel Marant z poprzedniego roku. Chciałybyśmy, aby w kolekcji znalazły się takie ubrania i dodatki, jak te dostępne na stronie sklepu net-a-porter.com.

Kolekcja Alexandra WangaKolekcja Alexandra Wanga

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.