Tradycyjny sklep już nie istnieje. Nawet w rozumieniu internetowym. Teraz, żeby zaistnieć w sieci, trzeba postarać się trochę bardziej,
I tak, popularne vintage sklepy robią swoje akcje wymiany ubrań, promocje, organizują taneczne imprezy i robią swoje lookbooki.
Wydaje się to dziwne, bo przecież nie mają tak naprawdę swoich kolekcji, a bazują na strojach wyszukanych na całym świecie, jednak lookbooki sklepów internetowych to coś innego niż prezentacja kolekcji Zary czy Mango.
Chodzi o oddanie klimatu sklepu, pokazanie typowo lifestylowego flow z którym klientki mogą się utożsamiać . To także pomysł na to, żeby pokazać się klientkom, przypomnieć się i samemu pobawić się modą w kreatywny sposób.
O butiku LA Express już pisałyśmy. To rzeczy znanych marek, wyszukane za oceanem, głównie z drugiej lub trzeciej ręki, z kolekcji sprzed lat.
W lookbooku tego internetowego sklepu znajdziemy rzeczy z aktualnej oferty. Stylowe, trącące myszką, ale takie, które przy odrobinie fantazji można wykorzystać w wielu stylizacjach. Zwróćcie uwagę na kozaki Marca Jacobsa czy sukienkę BCBG!
Więcej: