Kate Moss okrada Mango

Kate Moss rozpoczęła współpracę z Mango. Efektem tego spotkania jest zabawny film, w którym top modelka okrada jeden z salonów marki.

Do nowej kampanii, reklamującej Mango na sezon jesień/zima 2011 zaproszono nie tylko Kate Moss, ale i Terry'ego Richardsona, fotografa znanego z odważnych pomysłów na sesje zdjęciowe. Kate i Terry przyjaźnią się od lat, więc chętnie podjęli razem współpracę.

Efektem spotkania jest zabawny film wideo, w którym obydwoje rabują sklep Mango z ubrań z najnowszej kolekcji i uciekają ulicami Paryża furgonetką. Podczas rabunku obydwoje mają na twarzach maski z nadrukowaną twarzą Terry'ego.

Co padło ich łupem? Sweterek w leopardzie cętki, sukienka imitująca tygrysie futro, cekinowa mała czarna, puchate wdzianko z piór, bluzka w paski i biała marynarka. Kate przymierza na szybko w aucie, a Terry wyraża swoją aprobatę.

Great Escape, bo tak nazywa się film, jest bezpretensjonalną zabawą dwójki przyjaciół. Lekka forma, dowcipny scenariusz i niestandardowy pomysł na reklamę, zapewnią Mango zainteresowanie kolekcją, którą w rzeczywistości zobaczymy dopiero za jakieś 3 miesiące.

Film zaprezentowano podczas pokazu kolekcji w Centrum Pompidou, w Paryżu. Wyraźnie widać, że nowa kolekcja Mango inspirowana jest stylem Kate Moss. Wąskie garnitury, sukienki w paski i panterka to w końcu zestawy, które spopularyzowała właśnie Kate.

Więcej:

Mango i Scarlett Johansson, wiosna/lato 2011

Mango - kolejna odsłona kampanii ze Scarlett Johansson

Więcej o: