Hasło 'Be stupid ', które reklamuje Diesla zwraca uwagę, zastanawia i zmusza do zadania sobie pytania, o co chodzi?
A chodzi o to, żeby pozwolić sobie na większą radość życia, spontaniczność, poznawanie nowych ludzi i generalnie otwarcie się na świat i niewiadome. 'Be stupid' traktujmy więc metaforycznie - nie rzucajmy z tego powodu studiów prawniczych...
Jednocześnie Diesel sugeruje nam, że najfajniejsze rzeczy zdarzą nam się, jeśli włożymy na siebie właśnie ciuchy Diesla. Choćby te z kolekcji F/W 2010 , które marka reklamuje jako ponadczasowe, uniwersalne, wyrażające indywidualność człowieka i wielofunkcyjne. Żadna zimowa odzież nie powinna nas powstrzymać od imprezowania, więc znajdziemy w tej kolekcji elementy skórzane, nity i ćwieki zestawione z dzianiną. Dżins pachnie dalej klasyką, ale fachowo przerobiony denim trąci lekko vintage'ową nutką.
czerwienie w zimowej kolekcji Diesla Diesel
Czerwienie w zimowej kolekcji Diesla
Znajdziemy tu szarości i kolory ziemi - ale dla przeciwniczek burości mamy kilka ciuchów w kolorze soczystej czerwieni , co wcale nie jest częste w ostatnich kolekcjach.
Z inspiracji mamy streetowe spodnie , militarne akcenty w kurtkach i żakietach i motocyklowe nity i ćwieki.
Więcej: