Facebook i Twitter na adidasach?

Kulminacja popularności globalnych serwisów społecznościowych chyba nadal przed nami. Zastanawiamy się, czy w ogóle, a jeśli już, to kiedy nadejdzie przesilenie. W każdym razie Facebook i Twitter nie pełnią już tylko swojej podstawowej funkcji, ale także władają masową wyobraźnią, a ich logotypy inspirują artystów i dizajnerów z całego świata.

Popkultura, moda, wzornictwo, muzyka... Logotyp Twittera, Facebooka, czy sam fakt ich istnienia nie zostały pominięte przez żadną dziedzinę. Ostatnio w sieci wyłowiłyśmy prawdziwy hit dedykowany serwisom społecznościowym. Oto kultowy model butów adidas Superstar w nowych odsłonach autorstwa Gerry'ego Mckay'a - projektanta z Glasgow. Jedna utrzymana jest w kolorystyce Facebooka, druga Twittera. Obie zdobią logotypy, a wewnątrz nadrukowane zostały slogany w stylu:

"Facebook is a social utility that connects you with the people around you".

Uwaga - niestety nie jest to jeszcze shoppingowa informacja. Projekt jest jedynie konceptem, ale kto wie, jaką lawinę wywoła. W sieci w każdym razie już wrze. Kupiłybyście takie buty?

Więcej:

Jak się ubrać po nartach?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.