Kampania ma na celu nie tylko nagłośnienie problemu bezpańskich psów, ale także pokazanie, że do adopcji psa należy podchodzić z ogromną odpowiedzialnością.
Po psu ta moda - to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym gwiazdy na okładkach magazynów. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt.
Zdjęcie promujące akcję "Po psu ta moda" nawiązuje do słynnej fotografii Audrey Hepburn, które ukazało się na okładce amerykańskiego pisma "Harper's Bazaar" w 1956 roku. Zdjęcie wykonał Richard Avedon.
Pierwsza okładka z pieskiem w roli głównej zainspirowana została japońską edycją "Vogue Beauty". Zdjęcie wykonała Agnieszka Potoczna. A piesek idealnie sprawdził się w roli modela.
Na psu ta moda mat. prasowe mat. prasowe
Więcej o akcji na stronie popsutamoda.pl oraz Facebooku.