Trendy zmieniają się z dnia na dzień, ale coraz większą wartość zyskuje garderoba budowana na solidnych, ponadczasowych fundamentach. Na pierwszy plan wysuwają się proste formy, szlachetne tkaniny i neutralna paleta barw - to elementy, które nie podlegają sezonowym kaprysom. Tym kieruje się brytyjska marka COS, od lat ceniona przez minimalistki-estetki za nowoczesne ujęcie klasyki i ponadczasowość. Lato w interpretacji marki zapowiada się naprawdę intrygująco, o czym świadczą jej najnowsze kampanie - Pre-Summer oraz Summer in the City.
Kampania Pre-Summer to przedsmak tego, co latem będzie szczególnie istotne - uchwycona w kadrach opartych na kontrastach, bazuje na lekkości i przewiewności. Wśród nowości marki pojawiają się sukienki z odkrytymi plecami z lnu w klasycznej czerni i odcieniu butter yellow, garniturowe komplety z marynarkami wiązanymi w talii, geometryczne torebki, a także debiutujące w kolekcji eleganckie stroje kąpielowe w głębokim burgundzie. W linii męskiej uwagę przyciągają lniane koszule w błękicie i odcieniu Mocha Mousse oraz bawełniana kurtka harringtonka w beżu - doskonale oddająca ducha miejskiego lata.
Kampania Summer in the City to ukłon w stronę miejskiej estetyki, która co roku powraca w charakterystycznym wydaniu - jakościowych tkaninach, jasnej palecie barw i luźnych fasonach, wpisujących się w biznesowy szyk. W kolekcji damskiej zachwyciły nas kamizelki - kopertowe lub krótkie z lnem, które można stylizować zarówno w komplecie ze spodniami, jak i w wersji solo. Koszula z romantycznym wiązaniem na plecach i bawełniana sukienka w bladożółtym odcieniu sprawdzą się na wiele okazji - letni spacer czy wakacyjny wyjazd. W linii męskiej znajdziemy natomiast koszule z krótkim rękawem, które można nosić samodzielnie lub zarzucić na klasyczny T-shirt, lniane komplety garniturowe w odcieniu piaskowym czy koszulki polo z lnu i bawełny - to klasyk na każdą okazję.