• Link został skopiowany

Nowa definicja minimalizmu. COS prezentuje kampanie, które uchwycają klimat lata w mieście

Lato w mieście nie może obyć się bez lnianych kompletów, pastelowych sukienek i zwiewnych koszul. Marka COS wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom, prezentując dwie nowe kampanie, które zapowiadają to, co czeka nas latem. Jasne barwy, lekkie tkaniny i miejski casual - te elementy pozostaną z nami na długo.
Letnie kampanie marki COS
fot. materiały prasowe

COS prezentuje nowe kampanie na lato 

Trendy zmieniają się z dnia na dzień, ale coraz większą wartość zyskuje garderoba budowana na solidnych, ponadczasowych fundamentach. Na pierwszy plan wysuwają się proste formy, szlachetne tkaniny i neutralna paleta barw - to elementy, które nie podlegają sezonowym kaprysom. Tym kieruje się brytyjska marka COS, od lat ceniona przez minimalistki-estetki za nowoczesne ujęcie klasyki i ponadczasowość. Lato w interpretacji marki zapowiada się naprawdę intrygująco, o czym świadczą jej najnowsze kampanie - Pre-Summer oraz Summer in the City

Summer in the City x Pre-Summer
Summer in the City x Pre-Summer fot. materiały prasowe

Pre-Summer: letni minimalizm

Kampania Pre-Summer to przedsmak tego, co latem będzie szczególnie istotne - uchwycona w kadrach opartych na kontrastach, bazuje na lekkości i przewiewności. Wśród nowości marki pojawiają się sukienki z odkrytymi plecami z lnu w klasycznej czerni i odcieniu butter yellow, garniturowe komplety z marynarkami wiązanymi w talii, geometryczne torebki, a także debiutujące w kolekcji eleganckie stroje kąpielowe w głębokim burgundzie. W linii męskiej uwagę przyciągają lniane koszule w błękicie i odcieniu Mocha Mousse oraz bawełniana kurtka harringtonka w beżu - doskonale oddająca ducha miejskiego lata. 

Kampania Pre-Summer
Kampania Pre-Summer fot. materiały prasowe
Kampania Pre-Summer
Kampania Pre-Summer fot. materiały prasowe
Kampania Pre-Summer
Kampania Pre-Summer fot. materiały prasowe

Summer in the City: smart casual na lato

Kampania Summer in the City to ukłon w stronę miejskiej estetyki, która co roku powraca w charakterystycznym wydaniu - jakościowych tkaninach, jasnej palecie barw i luźnych fasonach, wpisujących się w biznesowy szyk. W kolekcji damskiej zachwyciły nas kamizelki - kopertowe lub krótkie z lnem, które można stylizować zarówno w komplecie ze spodniami, jak i w wersji solo. Koszula z romantycznym wiązaniem na plecach i bawełniana sukienka w bladożółtym odcieniu sprawdzą się na wiele okazji - letni spacer czy wakacyjny wyjazd. W linii męskiej znajdziemy natomiast koszule z krótkim rękawem, które można nosić samodzielnie lub zarzucić na klasyczny T-shirt, lniane komplety garniturowe w odcieniu piaskowym czy koszulki polo z lnu i bawełny - to klasyk na każdą okazję. 

Kampania Summer in the City
Kampania Summer in the City fot. materiały prasowe
Kampania Summer in the City
Kampania Summer in the City fot. materiały prasowe
Kampania Summer in the City
Kampania Summer in the City fot. materiały prasowe
Więcej o: