Guess po raz kolejny udowadnia, że moda może iść w parze z troską o środowisko. Nowa kampania marki to ukłon w stronę ekologii, zrównoważonego rozwoju i świadomego stylu życia, zamknięta w kadrach urokliwych pejzaży lasów i sielskich prowincji. To właśnie one odzwierciedlają ducha kampanii - bliskiego naturze, wolnego od pośpiechu i pełnego szacunku dla środowiska. W kampanii pojawiły się Gisele Azad, Ninalotte Roose i Shawny Sander - trzy twórczynie, które od lat działają na styku odpowiedzialnej mody, zdrowia i natury. To kobiety, które pokazują, że moda może być jednocześnie piękna i odpowiedzialna.
W GUESS wierzymy, że styl i zrównoważony rozwój powinny iść w parze - mówi Paul Marciano, Chief Creative Officer of Guess. Dzięki kampanii cyfrowej GUESS ECO kontynuujemy naszą drogę ku bardziej odpowiedzialnej przyszłości i inspirujemy globalną społeczność do dokonywania bardziej świadomych wyborów modowych.
Sercem kolekcji Guess Eco są ekologiczne materiały - od przyjaznych środowisku włókien LENZING™, Tencel™ i Modal, przez przędze z recyklingu REPREVE®, aż po oszczędzające wodę bawełnę organiczną i konopie. Całość zamknięta została w lekkich, ale bardzo kobiecych fasonach, takich tak koronkowe sukienki mini w stylu boho, jeansowa kurtka z plecionymi wstawkami, minimalistyczne spodnie capri w surowym wykończeniu, a także wygodne topy, które sprzyjają sylwetce. Na szczególną uwagę zasługują wzorzyste sukienki - kwiatowe printy wyglądają jak ręcznie malowane na płótnie.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!