Za stworzeniem nowego zapach z serii Giorgio Armani My Way stała wizja ekscytującej i zmysłowej podróży. Zobrazowano ją dzięki połączeniu owocowych i kwiatowych nut. Tak powstało zupełnie nowe oblicze dobrze znanych perfum. Woda perfumowana My Way Nectar odsłania słodką i owocową interpretację charakterystycznego zapachu My Way, która hołduje wolności oraz chęci odkrywania świata. Zmiana jest nie tylko wyczuwalna, ale i zauważalna, bo choć zapach zamknięto w charakterystycznym flakonie, który jest doskonale znany, to tym razem ujednolicono butelkę i zakrętkę. Przezroczyste szkło w różowych kolorze od Giorgio Armani podkreśla lekkość, świeżość i soczystość, które definiują wodę perfumowaną My Way Nectar.
Rodzina zapachów My Way powiększyła się o kompozycję, która ukazuje młodzieńcze, musujące i zupełnie nowe oblicze tej serii. Za nowością stoi mistrz perfumiarstwa, Carlos Benaïm. Tym razem ceniony nos skomponował niezwykle świeży i soczysty zapach. Na każdym poziomie kompozycji pojawiają się akordy, które jeszcze bardziej podkreślają te cechy. Nuty głowy to połączenie świeżej i soczystej gruszki z zielonym i aromatycznym rabarbarem. Owocowy wstęp ma swoją kontynuację w sercu zapachu. W nim cytrusowa bergamotka przenika się z kwiatem pomarańczy oraz olejkiem z gorzkiej pomarańczy, które są charakterystycznymi akordami w kompozycjach My Way. Nuta kwiatu pomarańczy powstaje w nowoczesnym procesie ekstrakcji, który nasyca kwiaty pomarańczy esencją z gorzkiej pomarańczy. Kwiatowy charakter serca podkreśla obecność jaśminu i tuberozy, kluczowej nuty całej serii My Way. Dopełnieniem kompozycji na tym poziomie jest liść fiołka. Historia rodziny zapachów My Way rozpoczęła się w 2020 roku. Obecnie tworzy ją już pięć kompozycji.
Nowy puder brązujący został stworzony w trzech limitowanych odcieniach, które pozwolą każdemu dobrać ten najlepszy. Każdy z nich zaprasza do nadania skórze efektów jak po kąpieli w letnim słońcu przez cały rok. Użyty w makijażu przywołuje piękno regionu Morza Śródziemnego, które nieustannie inspiruje Giorgio Armaniego swoim jasnym światłem, błękitną wodą i naturalnym krajobrazem. Jest to podkreślone nie tylko w samej formule, ale również w oprawie kosmetyku. Inspirowany śródziemnomorskim latem, bronzer ma wzór przypominający palmę, a opakowanie zdobi nadruk cieni na piasku.
Nowy, ulepszony design kosmetyku luminous silk sunlit creamy bronzer umożliwia łatwe nakładanie pędzlem. Okrągłe opakowanie odzwierciedla ciepłe odcienie pudru, a wzór palmowych cieni na powierzchni dodatkowo podkreśla inspirację latem. W środku i na opakowaniu znajduje się monogram Giorgio Armani.
Aktorka Adria Arjona, twarz marki Armani Beauty, prezentuje letni blask pudru brązującego luminous silk sunlit creamy bronzer w kampanii, która przywołuje złote godziny lata. Świetlisty efekt pudru, jak wszystkie produkty z linii luminous silk, otula twarz delikatnym blaskiem.
Giorgio Armani przedstawia luminous silk cheek tint, płynny róż i jedną z nowości z kolekcji luminous silk. Zainspirowany akwarelą kosmetyk łączy intensywny, cukierkowy kolor z lekkością blendowania i zapewnia trwałość do 12 godzin.
Luminous silk cheek tint jest dostępny w sześciu żywych odcieniach. Każdy stworzony, aby rozpromienić i zaróżowić policzki. Lekka formuła pozwala nie tylko stopniowo budować krycie, ale również sprawdza się w innych rolach. Róż z powodzeniem może trafić na usta i zastąpić dotychczasową pomadkę. Sprawdzi się także jako cień do powiek w awaryjnych sytuacjach. Jak wszystkie produkty z linii luminous silk, ten tint również otula twarz subtelnym blaskiem i podkreśla unikalne piękno każdej osoby.
Aktorka i globalna ambasadorka marki Armani Beauty, Sadie Sink, prezentuje młodzieńczy blask luminous silk cheek tint w najnowszej kampanii reklamowej. Na jej twarzy możemy zobaczyć różowo-brzoskwiniowy odcień 50.5, który pozwala podkreślić naturalny blask.
Za formułą luminous silk cheek tint stoi nowa technologia akwareli, która pozwoliła zamknąć żywe odcienie różu w kosmetyku. Pigmenty dodatkowo wspiera wodnooleista konsystencja. Dzięki takiemu połączeniu w rezultacie otrzymujemy intensywny kolor, który płynnie stapia się ze skórą. Technologia akwareli w luminous silk cheek tint pozwala na nakładanie warstw różu, aby stworzyć różne efekty, od subtelnego rumieńca na policzkach po bardziej intensywny, żywy kolor. Każde wykończenie, z charakterystycznym dla kosmetyków z serii luminous silk, blaskiem. Formuła inspirowana kolorówką do ust Giorgio Armani pozwala aplikować ultracienką warstwę, która współgra z wcześniej nałożonym makijażem i daje efekt utrzymujący się do 12 godzin.
Dzięki takim ikonicznym produktom, jak Lip Maestro i Lip Power, Giorgio Armani zdobył uznanie w dziedzinie kolorówki do ust. Teraz marka wkracza w nowy wymiar z błyszczykiem prisma glass, przełomowym kosmetykiem z innowacyjną technologią oilin-gloss, która zapewnia wielowymiarową objętość i blask.
Prisma glass łączy efekt lustra ze zwiększającym objętość działaniem, a dodatkowo ma składniki pielęgnujące usta. Formuła w 62% składa się ze składników zwiększających blask, które dodatkowo wspiera 15% skwalanu. Jego obecność wzmacnia barierę ochronną skóry i zatrzymuje wilgoć, zapewniając do 24 godzin nawilżenia, a także młodszy wygląd ust przy regularnym stosowaniu.
Błyszczyk prisma glass debiutuje w siedmiu wielowymiarowych, transparentnych odcieniach, od krystalicznie czystego, bezbarwnego po przezroczyste różowe, karmelowe, koralowe i wiśniowe kolory. Wszystkie łączy jedno – zapewniają efekt lustra.
Prezentowany w eleganckim opakowaniu, prisma glass ma srebrną metaliczną nakrętkę i błyszczące czarne logo Giorgio Armani. Aplikator z miękką końcówką zapewnia przyjemną i łatwą aplikację.
Twarzami kampanii promującej nowy błyszczyk prisma glass są aktorka Sydney Sweeney i modelka Madisin Rian, które doskonale prezentują wielowymiarowy i młodzieńczy urok nowości od Giorgio Armani.