Premiera nowości YSL LOVESHINE zaplanowana na początek marca 2024 r. i debiut Dua Lipy w roli globalnej ambasadorki makijażu to moment, w którym widać, z jakiego powodu właśnie te kosmetyki połączono z piosenkarką. Nowa kolekcja makijażu ust nie tylko wpisuje się w bieżące trendy, ale jest ponadczasowa jak cała filozofia YSL dotycząca piękna. Artystka, która błyszczy zarówno na scenie, jak i poza nią zachęca do tego, żeby poczuć się jak ona i roztaczać taki sam blask z pomocą konkretnych kosmetyków. Marka YSL Beauté proponuje kilka nowości kosmetycznych – pomadka Loveshine od marca, błyszczyk Loveshine Candy Glaze dostępny od czerwca oraz balsam do ust Candy Glow też od czerwca.
Spot, który stworzyła reżyserka Nathalie Canguilhem w Maroku został nieprzypadkowo osadzony właśnie w takiej scenerii. Wybór padł bowiem na miejsce, w którym Saint Laurent po raz pierwszy odkrył piękno koloru i moc światła. To właśnie tam rozpoczęła się historia, która trwa do dziś. Dzięki niej światło rozświetlające palmy nad basenami przeniosło się na usta. To jak przeszłość i teraźniejszość łączą się w tym miejscu podkreśla też fakt, że znajduje się zaledwie kilka kilometrów od Ourika Community Gardens, skąd składniki trafiają do formuły YSL LOVESHINE. Taka sceneria stała się podwójnie udanym tłem dla piosenkarki, która w kampanii z pomocą makijażu prezentuje nowe oblicze kobiecości - zmysłowe i wyrafinowane, w którym pewność siebie jest na pierwszym planie.