Nowy produkt w asortymencie marki to cień do powiek i róż w płynie. Jest to pierwszy taki produkt stworzony przez LANCOME. Czy będzie o nim głośno w branży beauty?
Opracowany przez globalną dyrektor makijażu Lancôme Lisę Eldridge, Idôle Tint to rozwiązanie nowej generacji w świecie makijażu. Służy przede wszystkim jako cień, ale może również pełnić funkcję linera, różu lub rozświetlacza. Must-have dla wszystkich miłośniczek makijażu. Zaprojektowany, aby służyć pięknu w wielu wymiarach, nowy Idôle Tint cień do powiek i róż w płynie dostępny jest teraz w kolekcji 7 odcieni.
Płynna konsystencja umożliwia tworzenie różnorodnych stylizacji: od graficznych i monochromatycznych po wielobarwne, wyrafinowane looki. Możemy wybierać pomiędzy dwoma wykończeniami: idealnymi na policzki matami lub połyskującym efektem, który doskonale sprawdza się w roli rozświetlacza. Innowacyjny aplikator o dwustronnej końcówce ułatwi wymarzoną stylizację.
Nr 1 Sunburst
Połyskujący błyszczącymi drobinkami kolor ziemi inspirowany opalizującym szampanem, zwiastujący początek nowego, ciepłego dnia na pustyni.
Nr 2 Desert sand
Neutralny brąz przywołujący na myśl chwilę, w której słońce chowa się za pustynnym piaskiem.
Nr 3 Hot lava
Pojawiający się przed oczami obraz muskających ziemię zabarwionych różem promieni w odcieniach ciepłej miedzi.
Nr 4 Sienna
Czas, kiedy do głosu dochodzi pomarańcz, a rozgrzane skały barwią się na odcień apetycznej brzoskwini: róż w matowym wykończeniu.
Nr 5 Sand storm
Metaliczne miedziane kolory przesycone połyskującymi drobinkami.
Nr 6 Canyon Rose
Chłodny róż wypełniający kaniony przytulnym światłem zmierzchu.
Nr 7 Earth Berry
Jasnojagodowe światło słońca w interakcji z barwą ziemi.
Zapach stworzyły dwie światowej sławy kreatorki perfum: Amandine Clerc-Marie i Honorine Blanc. La Nuit Trésor Le Parfum został umieszczony w charakterystycznym dla kolekcji, przypominającym diament flakonie w odcieniach purpury, które stopniowo przechodzą z ciemnych, przydymionych tonów w górnej części do jasnych u podstawy. Aksamitna, satynowa wstążka w takich samych barwach zdobi szyjkę butelki. Kuszący kontrast szkła i aksamitu odzwierciedla istotę samego nektaru: światło przetykane ciemniejszymi, uzależniającymi akcentami, w których drzemie magia miłości. Wielowymiarowy klejnot skrywa moc eliksiru intymności i tajemnicę nocy.
Kampania La Nuit Trésor Le Parfum z udziałem ambasadorki Lancôme Penélope Cruz ukazuje miłość w jej najbardziej intensywnym wydaniu. Penélope Cruz ucieleśnia wielowymiarowe, nieoczekiwane, tajemnicze i delikatne uczucie, przywołując cenną chwilę La Nuit Trésor Le Parfum, którą zawsze należy pielęgnować w sercu, zupełnie jak miłość.
Pod koniec zeszłego roku na rynek wróciły ukochane przez wielbicielki marki JUICY TUBES. Za co kobiety tak pokochały te błyszczyki? Między innymi za przyjemną, żelową formę, piękny owocowy zapach i... GLOW! Połysk jest tak kuszący, że ciężko mu się oprzeć.