Projektanci mody już od pewnego czasu zapraszają nas do kulinarnej uczty. Nie są to skomplikowane posiłki, w raczej estetyka, która cieszy oko: ulubione wypieki, soczyste owoce i kremowe faktury. Widać ją w kolejach sieciówkę, jak i polskich marek, które zadają sobie trochę więcej trudu, aby stworzyć atrakcyjny autorski wzór.
Dlaczego ten trend tak dobrze się przyjął? Bo to coś więcej niż żartobliwe podejście do mody. To bazowanie na emocjach i przyjemnych wspomnieniach związanych z jedzeniem. Nikt tu nie kupuje sałatki owocowej, a raczej miłe ciepłe skojarzenie z tym, co jadło się w domu rodzinnym u swojej mamy albo na pierwszych wakacjach za granicą. W dodatku w ładnej oprawie wizualnej, która urozmaici szafę i podkręci stylizacje. Do wieloletniego użytku. Brzmi całkiem dobrze prawda?
W ofercie polskiej marki Naoko znalazłam tosta. A w zasadzie „znalazłam", to za mało powiedziane, bo już go zamówiłam i czekam aż mi przyjdzie. Ciepły, zarumieniony i z masełkiem. Ta piękna humorystyczna koszulka została wykonana w Polsce z wysokiej jakości bawełny. Podobnie zresztą jak pozostałe modele. Romantyczki z pewnością pokochają różowo-czerwone tshirty, jeden z różowym haftem, brokatową folią i hasłem, które mówi wszystko: Brunch, Bubbles and Bliss. Inne są z sałatką truskawkową, tropikalnymi owocami czy figą – wszystkie w najróżniejszych, letnich kolorach.
Nie zapomnijmy również o T-shirtach dla spragnionych, dla miłośniczek kawy postawiło nawet kilka propozycji, w zależności od tego czy jesteś fanką espresso czy kawy przelewowej. A prawdziwe wakacje pod palmą poczujesz w błękitnej koszulce z ilustracją świeżej wody kokosowej. To taka tropikalna esencja w twojej (być może) nowej ulubionej rzeczy na lato. Jak głosi napis: crack open the tropics!
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!