Elsa Hosk w stroju kąpielowym z asortymentu znanej, polskiej marki! Ten efektowny detal wygładza brzuszek

Elsa Hosk to kolejna modelka, która ięgła w ostatnim czasie po ubrania z kolekcji Magdy Butrym. Aniołek Victoria's Secret zdecydował się na dwuczęściowe bikini, które dzięki jednemu detalowi pomógł wygładzić brzuszek. Znamy cenę zestawu z kolekcji Polki!

Elsa Hosk w bikini od Magdy Butrym

Modelka chętnie sięga po polskie marki. W jej szafie można znaleźć m.in. płaszcz z kolekcji The Mannei. Teraz do kolekcji gwiazdy dołączyło czerwone bikini od Magdy Butrym. Elsa Hosk zdecydowała się na majtki z wysokim stanem, na których z przodu umieszczono ogromny, efektowny kwiat 3D. Ozdobę można przypiąć w dowolnie wybranym miejscu lub całkowicie z niej zrezygnować. Online produkt dostępny jest za 1750 zł. Górę od bikini o fasonie modnego bandeau na środku łączą stylowe paseczki. Na stronie internetowej marki za ten model trzeba zapłacić 1300 zł. Modelka nie zapomniała także o nakryciu głowy. Hosk postawiła na czerwony, ręcznie robiony bucket hat, który również pochodzi z kolekcji polskiej projektantki.

 

Candice Swanepoel w zestawie Magdy Butrym

Candice Swanepoel również wybrała niedawno zestaw z kolekcji polskiej projektantki. Modelka opublikowała na Instagram Stories zdjęcia jednej ze swoich ostatnich stylizacji. Aniołek Victoria's Secret zdecydował się na jedwabny komplet w biało-beżowym kolorze, ozdobiony supermodnymi logo „Magda" nawiązującym do imienia designerki. Koszula o luźnym kroju kosztuje 4100 zł i dostępna jest w rozmiarze 34-38. Większe modele niestety na ten moment są wyprzedane. Spodnie z delikatnie zwężanymi nogawkami również można dostać za 4100 zł.   

Candice Swanepoel / Koszula i spodnie od Magdy ButrymCandice Swanepoel / Koszula i spodnie od Magdy Butrym Screen Instagram Stories @angelcandices / Magda Butrym

Co dalej z Aniołkami Victoria’s Secret?

Niedawno na Instagramie Victoria’s Secret pojawiła się informacja, że brand postanowił całkowicie zrewolucjonizować swoje dotychczasowe działania. Przedstawiciele firmy zaprosili do współpracy kobiety, które swoim zachowaniem, stylem i czynami prezentują obrazy silnych i niezależnych kobiet. #TheVSCollective, bo tak nazywa się nowa platforma marki, ma pomagać wspierać przedsięwzięcia ważne dla kobiet. Czy to już koniec z popularnymi pokazami mody? Czas pokaże. Jednak już na pierwszy rzut oka można zauważyć zmiany zachodzące w DNA kultowego przedsiębiorstwa.

 

Zobacz też: stroje kąpielowe z wyprzedaży!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.