W nowej kampanii Swarovski, Ariana Grande przechodzi metamorfozę – pełną światła, koloru i biżuteryjnej finezji. To odejście od klasycznego glamour rodem ze Złotej Ery Hollywood na rzecz estetyki lat 60., sfotografowanej przez Merta i Marcusa w duchu popowej fantazji. Efekt? Opowieść o wyrażaniu siebie przez styl i blask. Nowa kolekcja Millenia od Swarovski zachwyca nowym liliowym odcieniem, który idealnie współgra z romantycznymi płatkami Idyllii, słodyczą Dulcis i wszechstronnością Chromy.
Uwielbiam fabułę metamorfozy w nowej kampanii wiosna-lato 2025. Utrzymana w palecie żywych kolorów i promiennej kryształowej biżuterii, ta sesja była naprawdę optymistyczna i pogodna.
– opowiada Ariana.
Trudno się z nią nie zgodzić. Zdjęcia kampanii zachwycają od pierwszego kadru!
Kérastase zabiera w zmysłową podróż do serca Paryża, gdzie marzenie o lśniących, sprężystych włosach staje się rzeczywistością. Kampania Gloss Absolu to połączenie francuskiego szyku, sztuki filmowej i ponadczasowego piękna. Za kamerą stanęła słynna reżyserka Floria Sigismondi, mistrzyni wizualnych metafor, której niepowtarzalny styl tchnął w kampanię magię Mie?sta Świateł. Tłem do tej eleganckiej opowieści stała się kultowa La Vie en Rose w zmysłowym wykonaniu Alice et Moi – piosenka, która natychmiast przenosi nas w paryski sen. Na zdjęciach błyszczą ikony współczesnego piękna – Sydney Sweeney i Emily Ratajkowski – uchwycone przez niezrównany duet Inez i Vinoodh, którzy już od siedmiu lat współtworzą wizualny język Kérastase. Jeśli jeszcze nie widzieliście tej kampanii to radzimy nadrobić seans!
Zrealizowana w malowniczych plenerach kampania ukazuje innowacyjne projekty i zrównoważone materiały definiujące ofertę GUESS ECO – od przyjaznych środowisku włókien LENZING™, Tencel™ i Modal, przez przędze z recyklingu REPREVE®, aż po oszczędzające wodę bawełnę organiczną i konopie. Do współpracy zaproszono wyjątkowe osobowości, które wnoszą do kampanii swoje unikalne spojrzenie. Gisele Azad to mieszkająca w Holandii felietonistka „Vogue" i entuzjastka projektowania inspirowanego naturą – zbudowała dom w lesie, w którym obecnie mieszka. Ninalotte Roose pochodzi z Belgii i jest specjalistką ds. zdrowia hormonalnego, instruktorką pilatesu oraz współzałożycielką kolektywu „Loft Collective", wspierającego zdrowie kobiet. Shawny Sander jest twórczynią treści o tematyce beauty i lifestyle z Niemiec, głęboko związana z końmi. Kobiety angażują swoich odbiorców inspirującymi treściami, podkreślając, że moda może być jednocześnie piękna i odpowiedzialna.
Najnowsza odsłona Celebrate Love od Bonprix to nie tylko zbiór letnich stylizacji – to opowieść o bliskości, kobiecej sile i uważnym celebrowaniu życia w jego najbardziej słonecznej wersji. Ustawione pod otwartym niebem stoły, misternie ułożone cytrusy, świece rozpalone jeszcze przed zachodem słońca – wszystko przywodzi na myśl śródziemnomorską ucztę, gdzie czas płynie wolniej, a każda rozmowa smakuje bardziej. Zdjęcia kampanii to prawdziwa uczta dla oczu, a sama kolekcja zachwyca lekkością i tą nieuchwytną nutą romantyzmu, którą widać w detalach – od zwiewnych materiałów, przez zmysłowe koronki, aż po kolory pudrowego różu, błękitu i szlachetnej zieleni.
Kampania Lobos x Rosaelle przenosi nas w świat ponadczasowej elegancji, wyrafinowanej prostoty i włoskiego dolce vita. W scenerii urokliwego jeziora Como i renesansowych ogrodów, każda stylizacja wygląda wyjątkowo. Kolekcja powstała we współpracy z influencerką Emilią Chojnacką Rosaellee i przedstawia kolekcję torebek na okres celebracji. Kwiecień to początek sezonu ślubnego oraz okres uroczystości plenerowych. Dlatego w kolekcji znajdują się aż trzy modele: wieczorowa torebka do ręki „Vendome", „Mini E" inspirowana bestsellerowym „Mini Q" oraz małe szykowne pudełko „Parigi". Kolorystyka wiedzie od mlecznej bieli Snow, przez klasyczny kolor Taupe, aż po ulubiony kolor Emilii Chojnackiej, czyli Tan.