• Link został skopiowany

Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025

Falconeri prezentuje swoją nową kampanię na sezon wiosna/lato 2025, która odzwierciedla minimalistyczną estetykę i ponadczasowy styl - kluczowe elementy tożsamości marki. Udział w niej wzieła jedna z ulubionych par Hollywood - Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Zobaczcie efekty!
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025
fot. materiały prasowe

Ulubiona para Hollywood we wspólnej kampanii

Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham po raz pierwszy razem na planie – i to od razu w miejscu, które wygląda jak raj na ziemi. Comporta, ukryty skarb portugalskiego wybrzeża, to kraina złocistych wydm, dzikich plaż i spokojnej elegancji. W tej scenerii, dalekiej od miejskiego zgiełku, para łączy siłę i wdzięk, prezentując styl, który idealnie wpisuje się w filozofię Falconeri – luksus bez ostentacji, klasa bez wysiłku.

Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025 fot. materiały prasowe

Falconeri – kaszmir jedyny w swoim rodzaju

Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025 fot. materiały prasowe
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025 fot. materiały prasowe
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025
Po raz pierwszy razem Rosie Huntington-Whiteley i Jason Statham. Kampania Falconeri na sezon wiosna/lato 2025 fot. materiały prasowe
Więcej o: