Kampania marki COS na sezon wiosna-lato 2025 to ukłon w stronę ponadczasowej klasyki, która nigdy nie wychodzi z mody. Subtelne detale oraz nowoczesne formy wprowadzają świeże spojrzenie na smart casual w modzie. Twarzą kampanii marki został Adrien Brody, nominowany do Oscara za rolę w głośnym filmie "Brutalista", którego nonszalancki styl harmonizuje z nowoczesnym duchem marki.
Klasyczne, a zarazem wyrafinowane projekty zestawiono w przestrzeni zabytkowego szpitala Ravenscourt w Londynie. Lejące tkaniny, ziemiste beże i nonszalanckie detale w połączeniu z architekturą art déco stworzyły spójną całość, która oddaje charakter nowej kolekcji COS.
Nowa kolekcja marki COS czerpie inspirację z natury - widać to w ziemistych beżach, które kontrastują z głębokimi odcieniami niebieskiego. W linii męskiej znajdziemy lniane garnitury, żakardowe marynarki, spodnie idealne na nowy sezon, a także zamszową kurtkę, która w połączeniu z ponadczasowym polo, tworzy modny efekt smart casual. W linii damskiej elegancja spotyka się z nonszalancją - w kolekcji królują lniane garnitury, trencze oraz fasony drapowane, które sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i ważne okazje. Dla dopełnienia eleganckiego looku, projektanci zadbali o szczegóły. Okulary pilotki, rzeźbiarska srebrna biżuteria, a także obuwie - baleriny i loafersy, które definiują całą stylizację.