Różowe marki z misją! To one dumnie wspierają działania na rzecz zdrowia kobiet

Październik to miesiąc świadomości raka piersi, którego symbolem jest różowa wstążka. W Polsce i Europie podejmuje się w tym szczególnym czasie tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnym leczeniem kobiecych nowotworów. Poznaj marki w branży mody i beauty, które angażują się w walkę z rakiem piersi!

Estée Lauder Companies – Pięknie Zjednoczeni w Walce by pokonać Raka Piersi

W latach 90. o raku piersi nie mówiło się głośno. Evelyn H. Lauder, wizjonerka i współtwórczyní marki Estée Lauder postanowiła to zmienić. W 1992 roku zainicjowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi, która stworzyła fundament pod globalny ruch świadomości raka piersi. W 1993 roku Lauder założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi, której misją jest finansowanie badań nad nowotworem piersi. Od tamtej pory Fundacja zebrała łącznie ponad 131 milionów dolarów, z czego ponad 103 miliony zostały przeznaczone na finansowanie innowacyjnych badań naukowych, mających na celu zrozumienie, leczenie i zapobieganie tej chorobie. W tym roku ponownie marki Estée Lauder Companies łączą się, by wesprzeć tę inicjatywę. W ofercie marek Estée Lauder, La Mer czy czy Clinique znajdziecie różowe produkty oznaczone różową wstążką, których procent ze sprzedaży zostanie przeznaczony na walkę z rakiem piersi.

Estée Lauder Companies - Pięknie Zjednoczeni w Walce by pokonać Raka Piersi
Estée Lauder Companies - Pięknie Zjednoczeni w Walce by pokonać Raka Piersi fot. materiały prasowe Estée Lauder Companies

Róż po zdrowie z Olivią Garden

Październik to wyjątkowy miesiąc w kalendarzu społeczności marki Olivia Garden. To wtedy, każdego roku, organizuje akcję społeczną Róż po zdrowie. Kampania ma wymiar edukacyjny – styliści w salonach fryzjerskich wśród klientek zwiększają świadomość na temat zagrożeń, jakie niesie zaniedbanie diagnostyki nowotworu piersi. Podczas Różowego Października Olivia Garden razem z Federacją Stowarzyszeń Amazonki mówią głośno o potrzebie promowania tego społecznie ważnego tematu. Wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji szczotek wspiera zbiórkę funduszy na rzecz fundacji. W tym roku marka planuje zgromadzić 50 000 zł. Federacja od 25 lat propaguje wiedzę na temat prewencji i leczenia nowotworu piersi oraz wspiera kobiety borykające się z chorobą. 

Róż po zdrowie z Olivią Garden
Róż po zdrowie z Olivią Garden fot. materiały prasowe Olivia Garden

Różowe apaszki Spadiora 

Aby wesprzeć akcję Różowa Wstążka, Spadiora zaprojektowała limitowaną apaszkę „Feminimal" w kolorze różowym, z której zysk ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Dodatkowo właścicielka marki – Marta Lech-Maciejewska – będzie szerzyć inicjatywę „Czerwonej Teczki".

Różowe apaszki Spadiora
Różowe apaszki Spadiora fot. materiały prasowe Spadiora

G.M Collin – "Badając się, wybierasz mądrze, wybierasz siebie"

Produkty marki G.M Collin, również biorą udział w akcji wspierającej profilaktykę raka piersi. Część dochodu ze sprzedaży dwóch flagowych kosmetyków jest przekazywana na fundację: CURE BREAST CANCER Foundation. Są nimi żelowe serum do twarzy z kolagenem, które zawiera unikalną kombinację składników aktywnych, która chroni, nawilża, przywraca naturalną równowagę skórze i redukuje zmarszczki, a także serum w kapsułkach z ceramidami – jednodawkowe kapsułki z ceramidami i kompleksem lipidowym, o jedwabistej konsystencji i zapachu.

Jednym z haseł towarzyszących akcji jest: "Czas się nie zatrzyma, ale ty możesz zyskać przyszłość, na którą zasługujesz"

G.M Collin - 'Badając się, wybierasz mądrze, wybierasz siebie'
G.M Collin - 'Badając się, wybierasz mądrze, wybierasz siebie' fot. materiały prasowe G.M Collin

„Różowe produkty" do włosów w Hair2Go.pl

Sklep Hair2Go.pl, jak co roku, włącza się do akcji, wspierając działania na rzecz zdrowia kobiet i zachęcając do tego samego swoje klientki. Przez cały miesiąc na stronie www.har2go.pl będą dostępne „różowe produkty" Olaplex, Eleven Australia, KEVIN MURPHY, FRAMAR, GLOV i inne. Kosmetyki i akcesoria do włosów sygnowane różową wstążką można będzie kupić w promocji, a część dochodu z ich sprzedaży trafi na konto Fundacji Kwiat Kobiecości. Poza zakupieniem luksusowych kosmetyków w bardzo atrakcyjnych cenach, w październiku można będzie także zdobyć wiedzę na temat profilaktyki i nowoczesnego leczenia nowotworów. Przez cały październik będzie głośno o tym, jak ważne jest zdrowie, profilaktyka i wczesna diagnostyka, która może uratować życie. Warto zaglądać do mediów społecznościowych Hair2Go.pl i nie tylko.

'Różowe produkty' do włosów w Hair2Go.pl
'Różowe produkty' do włosów w Hair2Go.pl fot. materiały prasowe Hair2Go.pl

Od 11 lat GUESS Watches

GUESS Watches z dumą ogłasza nasze dalsze partnerstwo z The Get In Touch Foundation w ramach stałego zaangażowania w świadomość zdrowia piersi! Od 11 lat GUESS Watches z dumą wspiera organizacje, które zapewniają dostępną edukację na temat zdrowia piersi. W 2024 roku nadal wspierają jednostki, dzięki limitowanym zegarkom Sparkling Pink i Sporting Pink. Część wpływów zasili Fundację Get In Touch, zapewniając każdemu dostęp do niezbędnej edukacji na temat zdrowia piersi. 

Od 11 lat GUESS Watches
Od 11 lat GUESS Watches fot. materiały prasowe Guess

"Róż się i poznaj swoje piersi!"

Ruszyła 13. edycja kampanii "Dotykam=Wygrywam" organizowanej przez Fundację Wsparcie na Starcie, która edukuje kobiety, jak kompleksowo dbać o zdrowie piersi w dwóch krokach: wykonując samobadanie i nosząc dobrze dopasowany biustonosz. W tym roku organizowana jest zbiórka środków na zakup BIUSTObusa – mobilnego centrum edukacyjnego, który wyruszy w ogólnopolską trasę, aby edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do profilaktyki w biustopozytywnej atmosferze. Wszyscy zainteresowani mogą wesprzeć kampanię zakupem BIUSTOcegiełki – różowego, sportowego biustonosza marki Panache, z którego 100% zysku ze sprzedaży zostanie przekazane na zakup BIUSTObusa.

'Róż się i poznaj swoje piersi!' Bryska i Vanessa Rojewska
'Róż się i poznaj swoje piersi!' Bryska i Vanessa Rojewska fot. Arcadius Mauritz

Różowy październik jest przypominajką dla wszystkich kobiet aby:

· regularnie (raz w miesiącu) przeprowadzać samobadanie piersi,

· co roku stawiać się na kontrolne USG piersi,

· w uzasadnionych przypadkach wykonywać mammografię.

Więcej o: