THE SECOND SELF czerpie inspirację z takich ikon kina jak The Time Machine (1960), Stark Trek (1966), czy Les Demoiselles de Rochefort (1967) i naznaczony jest niepowtarzalnym stylem Pilar Zeta - argentyńskiej artystki multimedialnej i dyrektorki kreatywnej, magiczki pop surrealizmu. Twórczyni, która stała się znana na całym świecie dzięki zaprojektowaniu mistyczno-futurystycznej okładki albumu Coldplay A Head Full of Dreams oraz surrealistycznej oprawy wizualnej trasy koncertowej Katy Perry Teenage Dream, zdołała przenieść swój świat postmodernizmu i neopsychodelii do letniej kampanii BIMBA Y LOLA, w której chcielibyśmy żyć wiecznie.
Pudrowe odcienie, które Zeta tak kocha, dają życie światu, w którym rozgrywają się przygody BIMBY i LOLA. W tym wyśnionym miejscu, retro ażurowe stroje kąpielowe z kwadratowymi dekoltami i dużymi koralowymi nadrukami łączą się z szydełkowymi sukienkami i chustami, które można nosić w duecie. Inne kluczowe elementy kolekcji to ubrania apres-beach, takie jak różowe sukienki, spódnice z frędzlami i perłowo-seledynowe topy. Wymyślne akcesoria zalewają ten wizualny raj klejnotami maxi w kształcie gwiazd i fluorescencyjnych rybek, od sandałów na platformie i japonek po oprawki wykonane z włókna celulozowego do noszenia na chustach finezyjnie uczepionych na głowie.
Woda, która jest kluczowym motywem kolekcji SS23, stanowi idealne tło dla gwiazdy tego sezonu – tkanej torby RAFFIA HOBO BAG, zaprojektowanej z siateczki imitującej sieć rybacką, z metalicznym logo Chimo, paskiem na rękę i długim metalowym łańcuszkiem. Model jest dostępny w dwóch rozmiarach - XS oraz S. Będzie najlepszym dodatkiem podczas beztroskiego lata, w którym rzeczywistość przenika się z fikcją.